پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر عالی حرم مطهر رضوی در سامانه 138 مطرح کرد؛ 
۱۴۰۳-۰۴-۱۹

تلاش حداکثری خادمان رضوی برای میزبانی شایسته از زائران و مجاوران 

مدیر عالی حرم مطهر رضوی با بیان اینکه ارتباط مستقیم مسئولان آستان قدس رضوی با زائران و مجاوران موجب شناسایی دقیق‌تر مشکلات و نقاط ضعف‌ موجود در اماکن متبرکه رضوی می‌شود، گفت: خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برای رفع این نواقص و میزبانی شایسته از عاشقان اهل‌بیت (ع) تلاش خود را مضاعف کرده‌اند.

به گزارش آستان نیوز، در راستای تکریم زائران و مجاوران حضرت ثامن‌الحجج (ع) و تأکید تولیت آستان قدس رضوی بر ارتباط مستقیم با مردم، رضا خوراکیان، مدیر عالی حرم مطهر رضوی، روز سه‌شنبه 19 تیرماه 1403، با حضور در سامانه ملی پاسخگویی 138، به صورت مستقیم به تماس‌های زائران و مجاوران آستان قدس رضوی پاسخ داد.
در این برنامه که حدود ۲ ساعت به طول انجامید، خوراکیان با صبر و حوصله به سؤالات زائران در خصوص مسائل مختلف مربوط به حرم مطهر رضوی از جمله خدمات رفاهی، فرهنگی، عمرانی و... پاسخ داد و برای رفع مشکلات و چالش‌های مطرح شده، دستورات لازم را صادر کرد.
مدیر عالی حرم مطهر رضوی در حاشیه پاسخگویی به زائران و مجاوران در سامانه 138 با تأکید بر اهمیت تکریم زائران و مجاوران حضرت امام رضا (ع) اظهار کرد: خدمت به زائران امام رضا (ع) توفیقی الهی است که باید قدر آن را بدانیم و برای ارائه بهترین خدمات به زائران تلاش کنیم.
وی ضمن تشکر از خدمات مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، افزود: سامانه 138 پل ارتباطی میان زائران و مجاوران با حرم مطهر رضوی است و ما از طریق این سامانه، به صورت مستمر مشکلات و پیشنهادات زائران را دریافت و برای رفع آنها اقدام می‌کنیم.
خوراکیان در ادامه گفت: تلاش ما بر این است که حرم مطهر رضوی به بهترین نحو ممکن پذیرای زائران باشد و زائران در این بارگاه نورانی احساس آرامش و معنویت کنند.
گفتنی است؛ این اقدام در راستای سیاست‌های آستان قدس رضوی برای تکریم زائران و مجاوران حضرت امام رضا (ع) و پاسخگویی به مطالبات آنها انجام می‌شود، تولیت آستان قدس رضوی نیز، همواره بر لزوم ارتباط مستقیم با مردم و شنیدن صدای زائران تأکید دارد که سامانه 138 یکی از راه‌های ارتباطی زائران با آستان قدس رضوی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی