پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر عالی حرم مطهر رضوی: 
۱۴۰۳-۰۴-۲۰

باب الحسن (ع) و باب رضوان، به مجموعه ورودی‌های حرم مطهر اضافه شدند

در راستای طرح توسعه و تسهیل دسترسی زائران و مجاوران به حرم مطهر رضوی، دو ورودی جدید به این بارگاه منور اضافه شد.

رضا خوراکیان، مدیر عالی حرم مطهر رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار آستان نیوز اظهار داشت: در ماه‌های اخیر، ورودی رضوان که از خیابان شارستان رضوی و سپس داخل کوچه آستانه پرست به باغ رضوان راه دارد و همچنین باب الحسن (ع) که از میدان امربه‌معروف و سپس ره باغ حضرت زهرا (س) به صحن امام حسن مجتبی (ع) متصل می‌شود، به مجموعه ورودی‌های حرم مطهر رضوی اضافه شده است.
وی افزود: ورودی باب الحسن (ع)، ضمن ایجاد تسهیل در عبور و مرور زائران و مجاوران، دسترسی به دانشگاه علوم اسلامی رضوی و سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی را نیز، فراهم می‌کند.
مدیر عالی حرم مطهر رضوی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های این بارگاه منور برای خدمت‌رسانی بهتر به زائران، خاطرنشان کرد: آستان قدس رضوی در راستای تحقق این هدف، طرح‌های مختلفی را در دست اجرا دارد که از جمله آنها می‌توان به احداث رواق‌های زیر سطحی، توسعه صحن‌ها و رواق‌های جدید اشاره کرد.
خوراکیان در پایان از زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی خواست، با رعایت نظم و انضباط و همکاری با خادمان این آستان مقدس، در حفظ و نگهداری از این گنجینه معنوی و ملی سهیم باشند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی