پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

خادمان حرم مطهر رضوی از دل و جان برای عزاداری محرم مایه می گذارند
۱۴۰۳-۰۴-۲۰

دوخته شدن ۱۲ هزار دست لباس‌ شیرخوارگان حسینی در حرم امام رضا (ع)

هم زمان با ایام ماه محرم و ایام عزاداری سیدالشهدا (ع)، خادمان حرم مطهر رضوی در حرکتی خداپسندانه، 12 هزار دست لباس برای شیرخوارگان حسینی ، دوختند.

سیده معصومه حسینی، مسئول بخش کفشداری خواهران در گفت وگو با آستان نیوز ،گفت: این اقدام در بخش کفشداران خواهران حرم مطهر رضوی و با مشارکت 800 نفر از خادمان این بخش انجام شده است، حدود دو ماه برای برنامه‌ریزی و تهیه مواد اولیه این لباس‌ها زمان صرف شد واز عید قربان نیز کار دوخت به صورت شبانه‌روزی آغاز وادامه یافت.

وی عشق و علاقه خادمان به اهل بیت (ع) را عامل اصلی این اقدام دانست و افزود: پارچه‌های این لباس‌ها توسط خیرین بخش کفشداری به مبلغ 150 میلیون تومان تهیه شده است.

خادمان حرم امام رضا (ع) با ابراز خرسندی از این اقدام ، خدمت به کوچک‌ترین سرباز کربلا، حضرت علی‌اصغر (ع) را توفیقی بزرگ برای خود دانستند.

حسینی اظهار کرد: این لباس‌ها به همراه سربند و نذرنامه در اولین جمعه ماه محرم در میان مادرانی که با طفل شیرخواره در مراسم شیرخوارگان حسینی شرکت می‌کنند، توزیع خواهد شد.

این اقدام ارزشمند، نمادی از ارادت و عشق خادمان حرم به خاندان عصمت و طهارت (ع) و همچنین تعهد آنان به خدمتگزاری به زائران و مجاوران امام رضا (ع) است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی