پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

بارش رحمت الهی در حرم امام رضا(ع)؛
۱۴۰۳-۰۴-۲۲

آسمان هم درسوگ طفل شیرخوار کربلا گریست

در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج، علی ابن موسی الرضا (ع) و در روز ششم از ماه حزن و اندوه، محفل شیرخوارگان حسینی با حضور مادران و کودکان شیرخوار برگزار شد.

این محفل، حال و هوای خاصی به حرم مطهر رضوی بخشیده بود. مادران با چشمانی اشکبار، کودکان شیرخوار خود را در آغوش گرفته بودند و در رثای طفل شهید کربلا مرثیه‌سرایی می‌کردند.
امروز اشک آسمان نیز در سوگ شهادت این شهید خردسال، هم‌نوا با مادران داغدار، شروع شد. ابرهای تیره بر فراز حرم مطهر ظاهر شدند و باران رحمت الهی بر گنبد و بارگاه امام رضا (ع) و بر سر و صورت زائران بارید. گویی آسمان نیز در این غم جان‌سوز با زائران همدردی می‌کرد و اشک ماتم می‌ریخت.
این بارش رحمت الهی، صفا و معنویت خاصی به حرم مطهر امام رضا(ع) بخشید و شور و شعور حسینی را در دل‌های زائران و مادران داغدار شعله‌ور ساخت.
بارش رحمت الهی در حرم امام رضا (ع) در این روز غم‌بار، تابلویی زیبا و معنوی از همدردی آسمان و زمین با زائران و مادران داغدار خلق کرد و یاد و خاطره شهادت مظلومانه حضرت علی اصغر (ع) را گرامی داشت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی