پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۴-۲۳

برگزاری همایش «حسنه ماندگار» در استان فارس

به همت کانون تخصصی خبر و فضای مجازی استان فارس و در راستای رشد و جوانی جمعیت کشور همایش «حسنه ماندگار» در حرم حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از فارس؛ محمد فولادی عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) تهران در این همایش با اشاره به کاهش جمعیت و توقف فرزندآوری در کشور تصریح کرد: طبق آمار دنیا، ایران از جمله کشورهای کم جمعیت محسوب می‌شود که این موضوع برای آینده کشور نگران کننده است.

وی گفت: هر چقدر تمایلات به زندگی غربی نزدیک باشد از ازدواج دوری کرده و فرزندآوری کاهش پیدا می‌کند.

فولادی بیان کرد: اسلام برای خانواده و مادر ارزش قائل است و با سبک زندگی اسلامی، جوان‌ها به ازدواج و فرزندآوری روی می‌آورند.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) تهران با تاکید بر اینکه تربیت فرزندان باید از رحم مادر آغاز شود و با لقمه حلال این تربیت اسلامی محقق می‌شود افزود: با مسئولیت پذیر کردن فرزندان در آینده راحت‌تر مسئولیت زندگی را قبول می‌کنند.

وی با ذکر عوامل و توضیح آمار سقط جنین در کشور و منفور بودن این عمل در آیات و روایات از مدعوین درخواست کرد تا افراد جامعه را از عواقب سقط جنین آگاه ساخته و در جلسات خانگی این موضوع مطرح شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

پیوند مردم را با ائمه اطهار(ع) پس از محرم و صفر حفظ کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(…

تلویزیون اینترنتی