پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

حرم مطهر امام رضا(ع) غرق در ماتم و عزا می‌شود
۱۴۰۳-۰۴-۲۴

اجرای مراسم ویژه تاسوعای حسینی در حرم مطهر رضوی 

هم زمان با فرارسیدن تاسوعای حسینی، حرم مطهر رضوی میزبان برنامه‌های عزاداری و سوگواری شهادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و امام حسین (ع) خواهد بود.

به گزارش آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد، معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، در تشریح این برنامه‌ها اظهار داشت: صبح دوشنبه 25 تیرماه، ویژه برنامه تاسوعای حسینی از ساعت 10:10 صبح با قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام سجاد نوری در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر آغاز می‌شود و در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل مقری به سخنرانی می‌پردازند.
وی افزود: همچنین در عصر همان روز، از ساعت 17:40، برنامه دیگری با قرائت زیارت عاشورا توسط علیرضا نژاد حسین آغاز خواهد شدو در ادامه این مراسم، آیت الله محسن کازرونی سخنرانی و حجت الاسلام والمسلمین احسان بی‌آزار تهرانی مرثیه‌سرایی خواهند کردو مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) آقایان امیر عارف و کاظم غلامشاهی نیز در این مراسم به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌پردازند.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: برای بهره‌مندی هر چه بیشتر زائران و مجاوران از این فیوضات، صوت و تصویر این مراسم‌ها به‌صورت زنده در صحن‌های پیامبر اعظم (ص)، امام حسن (ع)، کوثر، جمهوری اسلامی، گوهرشاد و رواق‌های دارالرحمه و امام خمینی (ره) حرم مطهر پخش خواهد شد.
وی ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در این مراسم‌ها، از آنان خواست تا با رعایت نظم، در عزای شهادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و امام حسین (ع)، از فیوضات این ایام بهره‌مند شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی