پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

هم‌زمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان؛
۱۴۰۳-۰۴-۲۶

ویژه‌برنامه «بانوان عاشورایی» در حرم مطهر رضوی برگزار شد

هم‌زمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، ویژه‌برنامه «بانوان عاشورایی» با حضور بانوان اردوزبان زائر و مجاور در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، این ویژه‌برنامه به همت مدیریت زائرین غیرایرانی حرم مطهر رضوی و با حضور جمعی از زائران و مجاوران اردوزبان در رواق غدیر حرم مطهر رضوی برگزار شد.

خانم مرضیه بتول، کارشناس دینی و سخنران اردوزبان در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت و بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف سیدالشهدا (ع) از قیام عاشورا، جلب رضایت الهی بود.

وی تصریح کرد: مردان الهی همچون اهل بیت(ع) و حضرت سیدالشهدا(ع) در هر برهه‌ای از زندگی خود، رضای الهی را در نظر دارند و همه هستی خود را در راه خدا فدا می‌کنند و هیچ‌وقت کاری بر خلاف دستور خدا و رسول (ص) انجام نمی‌دهند.

وی با اشاره به آیه 72 سوره توبه بیان کرد: در این آیه شریفه مقام رضا و خشنودی خدا از هر نعمتی برتر و بزرگ‌تر معرفی شده است.

این کارشناس دینی بیان کرد: امام حسین (ع) با قیام و فداکردن همه هستی خود در راه خدا، به بالاترین مقام یعنی مقام رضا دست پیدا کرد.

گفتنی است؛ اجرای همخوانی گروه سرود «خورشید هشتم» و اجرای برنامه مرثیه‌سرایی و ذکر مصیبت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اهدای متبرکات رضوی به شرکت‌کنندگان از دیگر برنامه‌های ویژه‌برنامه بانوان عاشورایی در حرم مطهر رضوی بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی