پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۴-۲۷

برگزاری همایش «آسیب‌های کلیوی و اقدامات محافظتی در بیماران قلبی» در بیمارستان رضوی

 همایش علمی یک روزه «آسیب‌های کلیوی و اقدامات محافظتی در بیماران قلبی» در بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی در مشهد مقدس برگزار می‌شود. به گزارش آستان نیوز، این همایش علمی به همت واحد آموزش بیمارستان رضوی با حضور جمعی از کادر درمان، پنجشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۳، از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰، در سالن همایش‌های این بیمارستان برپا خواهد شد که امتیاز بازآموزی برای شرکت‌کنندگان آن نیز به همراه دارد.

دکتر محمود حسین‌زاده ملکی فلوشیپ فوق‌تخصصی جراحی قلب اطفال و دبیر علمی همایش، دکتر شیما شیبانی فلوشیپ فوق‌تخصصی بیهوشی قلب و دکتر محمود خرسند فوق‌تخصص مراقبت‌های ویژه، از جمله سخنرانان این رویداد علمی هستند.
همچنین احمد صفری سلطان‌آباد، پرفیوژیست، کارشناس ارشد فیزیولوژی و محسن یعقوبی مدرس انجمن قلب آمریکا و کارشناس ارشد تکنولوژی گردش خون، در این همایش با محوریت آسیب‌های کلیوی و اقدامات محافظتی در بیماران قلبی، سخنرانی خواهند کرد.
گروه هدف این رویداد علمی نیز شامل پزشکان متخصص بیماری‌های قلب و عروق، پزشکان فوق‌تخصص مراقبت‌های ویژه، پزشکان متخصص بیهوشی و پرستاران است.
 گفتنی است، بیمارستان رضوی باتوجه‌به امکانات پیشرفته و کادر درمان برجسته خود در حوزه قلب و عروق بسیار فعال است و هر ساله در این بیمارستانِ وابسته به آستان قدس رضوی، نشست‌ها، کارگاه‌ها و همایش‌های متعدد علمی - تخصصی باهدف ارتقای درمان بیماران قلبی کشور برگزار می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی