پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۴-۲۷

محفل قرآنی "سیدالشهدا" همزمان با عاشورای حسینی در حرم مطهر رضوی 

همزمان با روز عاشورای حسینی محفل قرآنی "سیدالشهدا"به یاد سید و سالار شهیدان و یاران با وفای آن حضرت در حرم مطهر رضوی برگزار شد. 

به گزارش آستان‌نیوز، این محفل قرآنی بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در رواق مبارکه حضرت زهرا(س) میزبان بانوان عاشورایی و عزاداران حسینی شد. 
در این محفل قرآنی خانم‌ها فضایلی و ملکی از بانوان قاری و مرتل آستان قدس رضوی آیاتی از کلام نور را تلاوت و ثواب این تلاوت را به روح بلند سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و 72 آلاله به خون خفته دشت کربلا اهدا کردند. 
حاضران در این محفل با استماع آیات نورانی قرآن کریم، ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های والای نهضت عاشورا، یاد و خاطره امام حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت را گرامی داشتند.
اجرای تواشیح با موضوع عاشورا توسط گروه هم‌خوانی "منهاج" بخش بعدی محفل قرآنی سیدالشهدا در روز عاشورای حسینی در حرم مطهر رضوی بود. 
گفتنی است، برگزاری مسابقه فرهنگی- قرآنی ریحانه النبی و اهدای جوایز متبرک به برگزیدگان از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی