پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در یازدهمین روز از ماه محرم‌الحرام صورت گرفت؛
۱۴۰۳-۰۴-۲۷

 عزاداری هیئت عالم آل محمد (ص) در سوگ سالار شهیدان

 در ایام غم‌بار شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، جمعی از کارکنان، خدمه و خادم‌یاران هیئت عالم آل محمد (ص) در روز چهارشنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور در حرم مطهر رضوی، به سوگواری و عزاداری پرداختند.

 به گزارش آستان نیوز، این مراسم معنوی که از باب الکاظم (ع) آغاز شد، با نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی مداحان اهل‌بیت (ع) همراه بود.
عزاداران در این مراسم با عرض تسلیت و ابراز ارادت به ساحت مقدس امام حسین (ع) و خاندان معصوم ایشان، از خداوند متعال طلب یاری برای ادامه نهضت عاشورا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را خواستار شدند.
حضور پرشور و خالصانه خادم‌یاران و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در این مراسم، شور و شکوه خاصی به این محفل معنوی بخشیده بود و اشک ماتم از چشمان آنان جاری بود.
این مراسم تا رسیدن به بست شیخ بهایی در حرم مطهر رضوی ادامه داشت و عزاداران با حضور در صحن و سرای حرم امام رضا (ع) به سوگواری و نوحه‌خوانی پرداختند.
گفتنی است، هیئت عالم آل محمد (ص) در ایام سوگواری اهل‌بیت (ع)، با برپایی مراسم‌های عزاداری و مذهبی، ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت (ع) در صحن و سرای رضوی به نمایش می‌گذارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی