پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۴-۲۸

تخفیف ۳۰ درصدی محصولات صنایع غذایی رضوی در فروشگاه‌های اطراف حرم مطهر

شرکت صنایع غذایی رضوی به‌منظور خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی و میزبانی شایسته از عاشقان حضرت رضا (ع)، محصولات خود را در فروشگاه‌های اطراف حرم مطهر با تخفیف ویژه عرضه می‌کند.

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: بدین منظور هر روز، یک محصول تولید شده در این شرکت با تخفیف ۳۰ درصدی ارائه می‌شود.
مجتبی هادیان با اشاره به اختصاص سه فروشگاه در اطراف حرم مطهر به عرضه محصولات غذایی رضوی، گفت: باتوجه‌به واگذاری مدیریت این فروشگاه‌ها از ابتدای امسال به این شرکت، هدف‌گذاری شده است طرح‌های مؤثری در راستای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت انجام شود.
وی درباره زمان اجرای این طرح نیز خاطرنشان کرد: طرح مذکور از بیستم تیرماه جاری آغاز شده و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی با اشاره به تولید ۱۸۰ نوع محصول در این مجموعه تصریح کرد: انواع نان، کیک‌های روغنی، کلوچه،کیک‌های اسفنجی، ویفر، اشترودل، انواع کنسرو، رب گوجه‌فرنگی، اشترودل غذایی و شیرین، بیسکویت و... بخشی از این محصولات است.
او در بخش دیگری از صحبت‌های خود از هدف‌گذاری برای آغاز فعالیت شبکه‌های جدید فروش مویرگی در کلان‌شهرها به‌ویژه تهران خبر داد.
هادیان ادامه داد: همچنین قرار است با ایجاد دفاتر فروش منطقه‌ای و نمایندگی‌های فروش جدید، دسترسی مردم به محصولات غذایی رضوی در سراسر کشور راحت‌تر شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی