پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۴-۲۸

عزاداری باشکوه هیئت عالم آل محمد(ص)در سالروز شهادت امام سجاد (ع)

در سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام، چهارمین امام شیعیان، هیئت عالم آل محمد با حضور گسترده کارکنان، خدمه و خادمیاران حرم مطهر امام رضا(ع) به سوگ و ماتم این امام همام نشستند.

به گزارش آستان نیوز، این مراسم معنوی که در روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد، با حرکت دسته عزاداری از صحن پیامبر اعظم (ص) به سمت بست نواب صفوی حرم مطهر رضوی آغاز شد. در طول مسیر، عزاداران با مرثیه‌خوانی و نوحه‌سرایی، یاد و خاطره امام سجاد (ع) را گرامی داشتند و اشک ماتم بر گونه‌ها ریختند.

حضور پرشور خادمیاران و زائران در این مراسم، شور و شکوه خاصی به آن بخشیده بود. مداحی مداحان اهل بیت در وصف مقام شامخ امام سجاد (ع)و ذکر مصائب ایشان، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

هیئت عالم آل محمد(ص) در مناسبت‌های مختلف مذهبی، به ویژه ایام شهادت ائمه معصومین (ع)، مراسم عزاداری باشکوهی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌کند.

این مراسم فرصتی بود تا عاشقان و دلدادگان اهل بیت (ع) با حضور در حرم مطهر رضوی، با امام سجاد(ع) تجدید میثاق کرده و ارادت و خلوص خود را به خاندان عصمت و طهارت (ع) نشان دهند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی