پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

از باب الجواد(ع) حرم مطهر رضوی انجام شد
۱۴۰۳-۰۴-۲۹

راهپیمایی نمازگزاران جمعه مشهد در اعلام انزجار از جنایات صهیونیستها

راهپیمایی مردم ولایتمدار مشهد در حمایت از مردم مظلوم غزه و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در مشهدالرضا(ع) برگزار شد. 

به گزارش آستان‌نیوز، در این راهپیمایی که بعد از اقامه نماز دشمن شکن جمعه از محل باب الجواد (ع) حرم مطهر رضوی به سمت چهارراه خسروی و چهارراه شهدا برگزار شد، نمازگزاران در اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه و در محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سر دادند.

در این راهپیمایی که همزمان در برخی از شهرهای استان های خراسان رضوی، اصفهان و فارس نیز برگزار شد، راهپیمایان با در دست داشتن پرچم فلسطین فریاد آزادی فلسطین و پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی را سر دادند.

گفتنی است، این مراسم باشکوه با حضور جمعی از مسئولان استانی، علمای اعلام و روحانیون، جمعی از مسئولان و خادمان بارگاه قدسی رضوی و اقشار مختلف مردم ولایتمدار مشهد برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

پیوند مردم را با ائمه اطهار(ع) پس از محرم و صفر حفظ کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(…

تلویزیون اینترنتی