پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در سال جاری محقق شد؛
۱۴۰۳-۰۴-۳۱

 انتخاب شرکت صنایع غذایی رضوی به‌عنوان واحد نمونه صنعتی خراسان رضوی

 شرکت صنایع غذایی رضوی در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن و تجلیل از کارآفرینان و تلاشگران پیشرو این عرصه در مشهد مقدس برگزار شد، به‌عنوان واحد نمونه صنعتی استان خراسان رضوی در سال ۱۴۰۳ برگزیده شد.

به گزارش آستان نیوز، در این مراسم که به همت خانه صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد، مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی، لوح تقدیر و تندیس واحد تولیدی برتر را از مدیران عالی‌رتبه استانی و کشوری دریافت کرد.
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی درباره این موفقیت گفت: بر اساس بررسی معیارهای مختلفی همچون میزان تولید و فروش، ارزش صادرات، سود عملیاتی و همچنین هزینه‌های مربوط به انرژی مصرفی، تحقیق و نوآوری و آموزش نیروی انسانی و... و سنجش بهبود موارد مذکور در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، موفق به دریافت این لوح شدیم.
مجتبی هادیان اظهار کرد: دریافت ۵ گواهی فعالیت تولید بدون کارخانه توسط این شرکت از وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز یکی دیگر از علل انتخاب شرکت به‌عنوان واحد نمونه صنعتی به شمار می‌رود.


 افزایش کمی و کیفی محصولات تا کاهش مصرف انرژی
 او با اشاره به انتخاب شرکت صنایع غذایی رضوی به‌عنوان واحد نمونه صنعتی استان در سال‌های متمادی خاطرنشان کرد: تولید محصولات جدید برای افزایش سبد محصولات و دریافت مجوزهای لازم برای تولید نان بدون گلوتن در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت، در کسب این موفقیت نیز مؤثر بوده است.
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی گفت: این مجموعه در سال ۱۴۰۲ با افزایش تناژ تولید و کاهش ضایعات از یک سو و از سویی دیگر با افزایش کیفیت محصولات، گام مؤثری را در راستای انجام مأموریت سازمانی خود برداشته که انتخاب شرکت به‌عنوان واحد برتر سازمان غذا و دارو در سال جاری، موید این مطلب است.
او خرید و راه‌اندازی دو دستگاه ژنراتور و الحاق به شبکه برق شرکت را از جمله اقداماتی برشمرد که باعث کاهش قابل‌توجه در مصرف برق شده است.

 
 افزایش بودجه واحدهای «تحقیق و توسعه» و «آموزش» 
 هادیان در بخش دیگری از صحبت‌های خود از افزایش بودجه واحد تحقیق و توسعه و آموزش در این شرکت طی سال ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: در این راستا علاوه بر افزودن محصولات جدید، به دنبال افزایش ساعات آموزشی و بالاتر بردن سطح دانش کارکنان و کارشناسان با رویکرد ارتقای کیفی محصولات هستیم.
او ادامه داد: جذب کارکنان با سطح تحصیلات دانشگاهی نسبت به سال‌های گذشته و به‌کارگیری نیروهای باتجربه موجب شده است تا شرکت صنایع غذایی رضوی در زمینه تأمین و تعمیر بسیاری از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات، به‌نوعی به خودکفایی برسد و در صورت بروز هرگونه مشکلی بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را حل کند تا خللی در روند تولید پیش نیاید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی