پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با هماهنگی معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، 
۱۴۰۳-۰۵-۰۳

استادان دانشگاه‌های افغانستان به آستان بوسی حضرت رضا(ع) مشرف شدند

با هماهنگی معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، جمعی از اساتید دانشگاه‌های کشور افغانستان به آستان بوسی حضرت رضا(ع) مشرف شدند.

به گزارش آستان‌نیوز، این گروه متشکل از 8 نفر از اساتید دانشگاه‌های غالب، جامی و دولتی شهر هرات  پس از بهره‌مندی از فیض معنوی زیارت حرم علی بن موسی الرضا(ع) از بخش‌های مختلف این آستان مقدس دیدن کردند.
همچنین با هدف آشنایی این گروه با ظرفیت‌های دانشگاه علوم اسلامی رضوی ، رشته‌ها و مقاطع تحصیلی جلسه‌ای نیز با رئیس و معاونین این دانشگاه برگزار شد و در این جلسه  مسئولان دانشگاه  علوم اسلامی رضوی زمینه همكاری‌های مشترک را بررسی کردند. 
در ادامه نیز گروه اساتید دانشگاه‌های هرات، ضمن آشنایی با فعالیت‌های قرآنی آستان قدس رضوی و ارائه گزارشی از این فعاليت‌ها با خدمات محدوده حرم با نگاه و اولویت قرآن کریم آشنا شدند.
با توجه به قرابت و نزدیکی فرهنگی کشور افغانستان و به‌ویژه‌ شهر هرات با کشور ایران، آشنایی با دانشگاه رضوی و فعالیت‌ها و خدمات آستان قدس رضوی برای این گروه، بسیار ارزشمند بود.
شایان ذکر است، در پایان نیز اساتید دانشگاه هرات از خوان با برکت ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در مهمانسرای حضرت بهره‌مند شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی