پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

برای دومین دوره پیاپی صورت گرفت؛
۱۴۰۳-۰۵-۰۴

 کسب نشان درجه عالی بیمارستان‌های کشور توسط بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی

 بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی برای دومین دوره پیاپی، نشان درجه عالی را که بالاترین درجه اعتباربخشی بیمارستان‌های کشور است، کسب کرد.

به گزارش آستان نیوز، مراسم رونمایی از لوح این نشان در افتتاحیه رسمی چهارمین کنگره «بیماری‌های کولورکتال»، پنجشنبه، چهارم مردادماه ۱۴۰۳، با حضور جمعی از استادان، پزشکان و پرستاران کشور در سالن همایش‌های بیمارستان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.
دکتر محسن محور، مدیرعامل بیمارستان رضوی دراین‌خصوص اظهار کرد: این بیمارستان در ارزیابی انجام شده توسط مدیریت نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت و در رقابت با حدود ۱۳۰۰ بیمارستان کشور، موفق به کسب نشان درجه عالی شد.
 وی با اشاره به اینکه طبق نتایج این ارزیابی، ۸ بیمارستان در سطح کشور موفق به دریافت درجه عالی اعتباربخشی این وزارتخانه شدند، افزود: بیمارستان رضوی تنها بیمارستان در استان خراسان رضوی به شمار می‌آید که بالاترین درجه این نشان را در پرتو عنایات حضرت رضا (ع)، حمایت‌های تولیت آستان قدس رضوی و تلاش و همکاری شبانه‌روزی کارکنان این مجموعه درمانی دریافت کرده است.
 دکتر محور گفت: هر دو سال یکبار، وزارت بهداشت بر اساس استانداردهای اعتباربخشی ملی، عملکرد تمامی بیمارستان‌ها را به‌صورت محسوس و نامحسوس در سطح کشور ارزیابی کرده و بر اساس آن به بیمارستان‌ها اعتبار و درجه می‌دهد که این درجه شامل عالی، برتر، یک، دو و...، می‌شود.
وی ادامه داد: این رتبه بر اساس بررسی خدمات بیمارستان‌ها با شاخص‌هایی در ۱۹ محور همچون؛ رهبری و مدیریت کیفیت، مدیریت منابع انسانی و فناوری، مدیریت سلامت، مدیریت تجهیزات پزشکی، مراقبت‌های جراحی و بیهوشی، مدیریت دارویی، مدیریت تصویربرداری، کیفیت خدمات آزمایشگاه و تأمین تسهیلات ویژه گیرندگان خدمت و...، اعطا می‌شود.
مدیرعامل بیمارستان رضوی گفت: کسب این درجه، نشان‌دهنده ارائه بالاترین سطح کمی و کیفی خدمات طبق استانداردهای ملی در این بیمارستان است که نقش مهمی نیز در جلب‌اعتماد هر چه بیشتر گیرندگان خدمت آن، اعم از بیماران داخلی و خارجی دارد.
 وی خاطرنشان کرد: علاوه بر ارزیابی اعتباربخشی جامع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این بیمارستان هرساله تحت ارزیابی اعتباربخشی ادواری دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز قرار می‌گیرد، همچنین بازرسان وزارتخانه به طور مستمر فعالیت‌های آن را به‌عنوان یک بیمارستان درجه عالی ارزیابی می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

پیوند مردم را با ائمه اطهار(ع) پس از محرم و صفر حفظ کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(…

تلویزیون اینترنتی