پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۵-۰۶

همکاری بنیاد کرامت رضوی و شهرداری مشهد در راستای  برنامه‌های  جوانی جمعیت

نشست فصلی تسهیل گر جوانی جمعیت در راستای سلسله برنامه های حوزه تبیینی و ترویج فرزند آوری ، توسط دبیرخانه کارگروه جوانی جمعیت بنیاد کرامت رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، در این نشست که با حضور مربیان و تسهیل گران جوانی آستان قدس رضوی و معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد برگزار شد، هم‌اندیشی و ارائه ظرفیت‌های مشترک فعالیت‌های جوانی جمعیت در شهر مشهد و بیان برنامه‌ها و طرح‌های پیشنهادی تسهیلگران جوانی جمعیت مورد گفت‌وگو قرار گرفت.
طی ۲ سال گذشته ۳ برنامه مشترک از جمله اعزام مبلغ تسهیل گر جوانی جمعیت به بوستان‌ها، مساجد و جلسات قرآن کریم در ماه مبارک با همکاری معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی و حوزه اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد به انجام رسیده است. 
انعقاد تفاهم‌نامه مشترک سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد و معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت در خصوص برنامه‌های حوزه جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۳ نیز، در دستور کار دبیرخانه کارگروه جوانی جمعیت بنیاد کرامت رضوی قرار دارد.
معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد هم در این باره  گفت: یکی از مسائل مهم امروز ایران و به طبع آن مشهد مقدس مسئله جوانی جمعیت است که طی چند سال گذشته جزو اولویت‌های برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌های اجتماعی قرار گرفته است.
مهدی ابراهیمی افزود: نقش تشکل‌ها، گروه‌های مردمی و مربیان تسهیل گر جوانی جمعیت که توسط آستان قدس رضوی ساماندهی شده‌اند بسیار ارزشمند بوده و امیدواریم  با کمک به مربیان،  از نظر کیفی و کمی گسترده‌تر شوند.
وی افزود: برای این که کارهای مشارکتی و اتفاقات و رویدادها تسهیل شود و عادلانه باشد، سامانه‌ای به اسم ( سما )را طراحی کردیم که همه تشکل‌ها می‌توانند با مراجعه به کانال مشارکت اجتماعی شهرداری،  از نحوه مشارکت و موضوعات مطلع شوند.
استمراردراکران‌های موضوعی حوزه جوانی جمعیت در مشهد،  دیوارنویسی و فعالیت‌های تبلیغی، مشارکت در برگزاری برنامه‌ها و نشست‌های تبیینی، مشارکت در طرح‌ها و برنامه‌های تشکل‌های حوزه جمعیت شهر مشهد، اکران مستندهای تبیینی جمعیت در فرهنگسراها و  سینماهای مشهد و اختصاص مشارکت در سامانه حمایتی سما،  از جمله پیشنهادهای مطرح شده حاضران در این نشست بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی