پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با صدور حکمی توسط رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی؛
۱۴۰۳-۰۵-۰۸

 مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی سرخس منصوب شد 

رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی با صدور حکمی، مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی سرخس را منصوب کرد.

 به گزارش آستان نیوز، با حکم دکتر سید مهدی سدیدی رئیس بنیاد بهره‌وری  موقوفات آستان قدس رضوی محمدرضا رجبی مقدم به‌عنوان مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی سرخس، منصوب شد.
در بخشی از این حکم آمده است: «انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی منسجم و با هماهنگی سایر اعضای هیئت‌مدیره، همسو با سیاست‌ها و تکالیف ابلاغی بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی، در چارچوب مفاد اساسنامه مؤسسه، قانون تجارت و سیاست‌ها و تکالیف بالادستی و مجمع، با بهره‌گیری از تمامی امکانات و سرمایه‌گذاری‌های به‌عمل‌آمده، در راستای تحولی بنیادین برای افزایش بهره‌وری منابع و رشد و تعالی مجموعه، اقدام نمایید». گفتنی است، محمدرضا رجبی مقدم‌ پیش‌ازاین، مدیرعامل شرکت آرد قدس رضوی بوده است.
ایجاد ارتباط ریلی کشورهای آسیای مرکزی با اروپایی وفعالیت منطقه ویژه اقتصادی سرخس در ۲۴ اردیبهشت ۱۳۷۵ و هم‌زمان با افتتاح راه‌آهن مشهد - سرخس - تجن آغاز شد. این منطقه در منتهی‌الیه شمال شرق ایران در استان خراسان رضوی و در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شرق شهر مشهد مقدس و ۱۵ کیلومتری شهرستان سرخس واقع شده و از شمال و شرق با کشور ترکمنستان هم مرز است.
این منطقه مزیت‌های متعددی دارد که یکی امکان اتصال به نقطه صفر مرزی کشور ترکمنستان و اتصال به راه‌آهن مشهد– سرخس – تجن است که از داخل منطقه ویژه می‌گذرد، موضوعی که موجب برقراری ارتباط ریلی کشورهای آسیای مرکزی با کشورهای اروپایی شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی