پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۵-۰۸

راه‌اندازی مرکز توزیع دارو و تجهیزات پزشکی «یارا طب ثامن» در لرستان

 مجموعه یارا طب ثامن باهدف توسعه خدمات پخش دارو و تجهیزات پزشکی در غرب کشور، شعبه استان لرستان را، راه‌اندازی کرد.

به گزارش آستان نیوز، این مجموعه در راستای گسترش و ارتقای سطح خدمات‌رسانی خود در حوزه توزیع دارو و تجهیزات پزشکی به هم‌وطنان در غرب کشور و همچنین در مناطق محروم، شعبه ایلام را به شهر خرم‌آباد در استان لرستان، منتقل کرد.
آمار بالای مصرف دارو در غرب کشور به‌ویژه در لرستان، از دیگر عوامل راه‌اندازی این شعبه جدید به شمار می‌رود، در این راستا، خدمات پخش مجموعه یارا طب ثامن در سطح استان ایلام نیز از طریق شعبه لرستان آن، دنبال خواهد شد.
انتقال تجهیزات شعبه ایلام به لرستان و تجهیز این شعبه جدید، در مدت حدود سه ماه انجام شدو در حال حاضر نزدیک به ۲۵ نفر در آن مشغول به کار هستند.
مرکز لرستان نیز همچون سایر مراکز زیرمجموعه شرکت یارا طب ثامن در سطح کشور، وظیفه توزیع منظم و مطابق برنامه محصولات دارویی شرکت‌های تولیدکننده و تأمین‌کننده طرف قرارداد با این شرکت از جمله شرکت‌های داروسازی وابسته به آستان قدس رضوی را مبتنی بر سیاست‌ها و اهداف آن، برعهده دارد.
این مجموعه باتوجه‌به الزامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای گسترش خدمات خود در کشور، نگاه خاصی به راه‌اندازی شعبه پخش دارو در مناطق محروم کشور دارد؛ چنانکه در حال حاضر علاوه بر استان لرستان، در استان‌های چهارمحال‌وبختیاری، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان نیز، دارای شعبه است. گفتنی است، یارا طب ثامن، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی است که بیش از ۱۲ سال سابقه فعالیت در حوزه تأمین و پخش سراسری دارو و تجهیزات پزشکی در ایران با ۱۹ شعبه فعال در استان‌های مختلف را، در کارنامه خود دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی