پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۵-۰۸

فراخوان اولویت‌های پژوهشی 1403 معاونت بین‌الملل آستان قدس رضوی منتشر شد

مدیریت برنامه‌ریزی و نظارت معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی باهدف توسعه نام و نشان حضرت رضا (ع) در عرصه بین‌الملل،  با صدور فراخوانی از پژوهشگران فعال در عرصه برای همکاری در طرح‌های پژوهشی سال ۱۴۰۳، دعوت به عمل می‌آورد.

به گزارش آستان نیوز، این مدیریت در راستای رسالت خویش در تسهیلگری پروژه‌های مطالعاتی بین‌الملل آستان قدس رضوی پس از فراخوان داخلی و گردآوری نیازهای پژوهشی بین‌الملل بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی برای سال ۱۴۰۳ و ارزیابی موضوع‌ها در «شورای پژوهش بین‌الملل»، 7 موضوع اولویت‌دار منتخب به همراه نیازنامه(RFP) تهیه شده را برای دریافت پروپوزال اولیه از پژوهشگران در آدرس اینترنتی طرح ، قرار داده است. 
در همین راستا از پژوهشگران فعال در عرصه بین‌الملل برای همکاری و دریافت (عناوین، RFP، شرایط پذیرش و فرمت خام پروپوزال اولیه) و در ادامه تکمیل و ارسال فرم پروپوزال اولیه تا مهلت ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ دعوت به عمل می‌آورد.
لازم به ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و جزئیات این فراخوان به آدرس https://B2N.ir/s17464 مراجعه فرمایند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی