پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی اعلام کرد
۱۴۰۳-۰۵-۰۹

 اقدامات شرکت صنایع غذایی رضوی در راستای کمک به پایداری شبکه توزیع برق

 مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی، مهم‌ترین اقدامات انجام شده در این کارخانه برای مشارکت در کاهش مصرف و کمک به پایداری شبکه توزیع برق به دلیل گرمای شدید و افزایش دما را، تشریح کرد.

مجتبی هادیان در گفت‌وگو با آستان نیوز با اشاره به افزایش بی‌سابقه دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق اظهار کرد: باتوجه‌به لزوم مدیریت مصرف بهینه، اصلاح و تعویض لامپ‌های پرمصرف به لامپ‌های جدید LED کم‌مصرف در دستور کار ما قرار گرفت.
وی ادامه داد: همچنین در این راستا از اینورترها برای راه‌اندازی الکتروموتورهای خطوط تولید در راستای کاهش مصرف برق استفاده شد.
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی از ایجاد کمیته انرژی در این شرکت خبر داد و افزود: این کمیته، برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری کارشناسی را بر اساس خرد جمعی برای مباحث صرفه‌جویی و اصلاح الگوی مصرف در شرکت بر عهده دارد و خرید و نصب دیزل‌ژنراتور کم‌مصرف جدید برای برق اضطراری کارخانه و کمک به پایداری شبکه برق، اقدام دیگری است که در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت انجام شده است.
هادیان افزود: این مجموعه حتی در راستای تشویق خانواده بزرگ شرکت صنایع غذایی رضوی به مصرف برق کمتر، اقداماتی را برای فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در فضای مجازی و محیطی انجام داده است.
هادیان درباره اقدامات انجام شده در سه روز گذشته برای کاهش مصرف برق در شرکت صنایع غذایی رضوی تصریح کرد: در این سه روز، برابر برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و مدیریت عرضه محصولات در بازار، مدت‌زمان کاری شیفت خطوط تولید به ۸ ساعت کاهش یافت.
هادیان افزود: خاموش‌کردن تمامی تابلوهای تبلیغاتی ورودی شرکت و روشناییِ اماکن وابسته از قبیل فروشگاه‌ها و کیوسک‌های سطح شهر مشهد و همچنین بررسی اقدامات جدید در حوزه تأمین انرژی بخشی دیگر از این اقدامات به شمار می‌رود.
لازم به ذکر است، در سال گذشته، شرکت برق از صنایع غذایی رضوی به دلیل همکاری بسیار خوب در اجرای برنامه‌های صرفه‌جویی مصرف برق و کمک به پایداری شبکه برق تقدیر کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی