پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی خبر داد: 
۱۴۰۳-۰۵-۱۰

 آموزش بیش از ۸۷ هزار قرآن‌آموز در طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» 

 مدیر مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی از آموزش ۸۷ هزار و ۸۰۳ قرآن‌آموز در طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مسعود میریان در گفت‌وگو با آستان نیوز افزود: این طرح که بزرگ‌ترین شبکه آموزش قرآن مجازی در کشور محسوب می‌شود با مشارکت مجموعه اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه کشور حدود سه سال است در حال برگزاری است.
وی افزود: در این طرح ملی تاکنون ۸۷ هزار و ۸۰۳ هزار نفر از سراسر کشور به‌عنوان شرکت‌کننده جذب شده‌اند که ۱۵ هزار و ۶۳۰ نفر در رشته‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، تجوید الصلاة، مفاهیم و حفظ قرآن کریم از یک تا سی جزء موفق به اخذ گواهینامه شده‌اند.
حجت‌الاسلام میریان اظهار کرد: برای شرکت‌کنندگان در این طرح که موفق به اخذ گواهینامه شده‌اند، مراسم قرعه‌کشی در مناسبت‌های ملی و مذهبی برگزار می‌شود که تاکنون ده مرحله قرعه‌کشی انجام و در هر مرحله به برگزیدگان مبالغ و هدایای متبرک حرم مطهر رضوی، اهدا می‌شود.
وی اعطای گواهینامه معتبر و رسمی، پشتیبانی آموزشی توسط اساتید مجرب، برگزاری قرعه‌کشی بین شرکت‌کنندگان طرح و بهره‌مندی عموم مخاطبان بالای ۸ سال از آن را، از جمله مزایای شرکت‌کردن در این طرح عنوان کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی