پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در ۸ ماه اخیر محقق شد؛ 
۱۴۰۳-۰۵-۱۱

افزایش ۵ برابری استخراج زغال سنگ از معدن آق‌دربند

 مدیرعامل شرکت معادن خاور از افزایش ۵ برابری استخراج و تولید زغال‌سنگ و کک متالوژی از معدن آق‌دربند در بازه زمانی ۸ ماه اخیر توسط این شرکت خبر داد.

محمد محسنی ثانی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: این شرکت از طریق بازگرداندن ۱۰ کوره جدید به مجموعه کک پزی و احیای ۴ کارگاه استخراجی زغال‌سنگ در معدن آق‌دربند، توانسته است توان استخراج ماهانه زغال‌سنگ را از ۲۰۰ تن به هزار تن و کک فراوری‌شدهٔ متالوژی را از ۱۵۰ تن به ۵۰۰ تن افزایش دهد.
وی ادامه داد: در واقع این مهم با در دستور کار قراردادن راهبرد برون‌سپاریِ بخشی از فرایند تولید و پیاده‌سازی گروه مجهز محوری در مدیریت نیروی انسانی در بخش استخراج محقق شده که علاوه بر کاهش بهای تمام شده، افزایش میزان بهره‌وری را نیز به دنبال داشته است.
مدیرعامل شرکت معادن خاور با اشاره به تغییرات صورت‌گرفته در ساختار به‌کارگیری نیروهای متخصص و نیز فراهم‌کردن ایمنی و زیرساخت‌های لازم، افزود: اقدامات مذکور، این امکان را فراهم آورده که بتوان ضمن ارتقای تولید و دستیابی به ساختاری پایدار، شرایط اجرای برنامه‌های توسعه‌ای را میسر کرد.
وی ادامه داد: امروز نوسانات تولید در مقایسه نقطه‌به‌نقطه، سالانه به حداقل خود رسیده و امکان برنامه‌ریزی‌های راهبردی را فراهم کرده است تا برنامه‌های زمان‌بندی برای اکتشافات جدید و مطالعات راهبردی در راستای دستیابی به ذخایر موجود ارائه شود.
 

 ارتقای کیفیت محصولات
 محسنی ثانی با اشاره به ارتقای کیفیت محصولات در این شرکت گفت: باتوجه‌به اقدامات صورت‌گرفته، ساختار کیفی یکنواختِ محصولات تولید شده، مورد تأیید صنایع مادر و حساسی چون صنایع دفاعی و متالوژی قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: در همین راستا، شرکت معادن خاور، مدیریت کیفیت محصولات خود را مطابق با استاندارد مورد تأیید صنایع فنّاوری محور کشور، ارتقا داده و تأییدات لازم را از آزمایشگاه‌های کنترل کیفی آن صنایع اخذ کرده است.
محسنی ثانی افزود: این بدان معناست که بازارهای تأمین انرژی برای این مجموعه ایجاد و امکان توسعه آن نیز فراهم شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی