پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۵-۱۱

آشنایی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم با دستاوردهای داروسازی ثامن

 گروهی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم در راستای آشنایی هر چه بیشتر با دستاوردهای داروسازی ثامن، از چرخه تولید این شرکت در مشهد مقدس بازدید کردند.

به گزارش آستان نیوز، این بازدید در ادامه همکاری‌های شرکت داروسازی ثامن با دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، با حضور گروهی حدود ۱۵ نفره از تیم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم و با همراهی یکی از مدیران این شرکت انجام شد.
 دانشجویان حاضر ضمن بازدید از چرخه تولید داروسازی ثامن، با چگونگی تولید محصولات مختلف این شرکت از جمله محلول‌های تزریقی حجیم (انواع سرم‌ها)، از نزدیک آشنا شدند.
 این بازدیدهای گروهی باهدف تکمیل منابع اطلاعاتی دانشجویان در حوزه داروسازی و بررسی زمینه‌های همکاری مشترک میان شرکت ثامن و استادان و گروه‌های علمی دانشگاه‌ها برای انجام طرح‌های تحقیقاتی صورت می‌گیرد.
لازم به ذکر است، داروسازی ثامن، یکی از شرکت‌های بزرگ زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی و همچنین مؤسس و سرمایه‌گذار در چندین شرکت دانش‌بنیان حوزه سلامت است که در طول بیش از سه دهه فعالیت خود در کنار تولید محلول‌های تزریقی حجیم، محصولات متنوعی را در دسته‌های مختلف دارویی تولید می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی