پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت کانون کتاب استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد؛
۱۴۰۳-۰۵-۱۳

اردوی جهادی دانشجویان معلم در مناطق محروم شهرستان اردل

اردوی جهادی و فرهنگی توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و خادمیاران کانون کتاب استان چهارمحال و بختیاری در مناطق محروم شهرستان اردل به مدت یک هفته برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از چهار محال و بختیاری، راضیه بقایی دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان گفت: هدف از برگزاری این اردو، ایجاد فضایی شاد و آموزنده و ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و تربیتی، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان مناطق محروم است تا بتوانند با بهره‌گیری از این فرصت‌ها، به رشد و توسعه فردی و اجتماعی خود بپردازند.

وی اظهار داشت: در این اردوی یک هفته‌ای کانون کتاب استان بیش از ۳۰۰ جلد کتاب با محوریت محرم و عاشورا و قهرمان‌های کربلا، آداب اجتماعی، آموزش پس‌انداز به کودکان و نوجوانان این مناطق اهدا کرده است.

این اردو جهادی با استقبال گسترده‌ای از سوی اهالی مناطق محروم شهرستان اردل مواجه شد و بسیاری از خانواده‌ها از خدمات ارائه شده توسط گروه‌های جهادی قدردانی کردند.

شایان ذکر است در خلال این اردوی جهادی نیز یادواره ۲ شهید دانشجو معلم مناطق محروم شهرستان اردل؛ با حضور خانواده معزز شهدا، مسئولین شهرستان و دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان چهارمحال و بختیاری و خادمیاران برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی