پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت گروه جهادی بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی انجام شد
۱۴۰۳-۰۵-۱۳

ارائه 900 خدمت درمانی رایگان به بیماران محروم روستای «بقمچ» شهرستان چناران

هم‌زمان با ماه محرم، 900 خدمت درمانی و دارویی رایگان توسط گروه جهادی بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی به بیماران محروم روستای «بقمچ»، از روستاهای شهرستان چناران در خراسان رضوی ارائه شد.

به گزارش آستان نیوز، گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید سلامت «دکتر احمد خسروی» بیمارستان رضوی با همکاری واحد آموزش و ارتقای سلامت این بیمارستان، در راستای اجرای منویات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر کمک و خدمت‌رسانی به مناطق محروم در حوزه سلامت، پنج شنبه 11 مردادماه 1403 به روستای بقمچ در خراسان رضوی اعزام شد.
این اردوی جهادی، در ادامه اجرای طرح «پنج شنبه‌های سلامت» بیمارستان رضوی و برگزاری رزمایش ملی جهادگران فاطمیون 4، با هدف بزرگداشت ایام ماه محرم و هفته جهانی تغذیه با شیر مادر(10 تا 16 مردادماه)، برگزار شد. 
تیم اعزامی بیمارستان رضوی با همکاری دهیاری بقمچ و شورای شهر چناران در دبیرستان «تکتم» در این روستا مستقر و از ساعت 9 تا 16 به ارائه خدمات رایگان درمانی به 263 بیمار کم‌برخوردار و محروم پرداخت.
در این اردوی جهادی، تیمی 31 نفره متشکل از پزشک متخصص طب اورژانس، پزشک متخصص زنان، سه دندان پزشک، بینایی‌سنج، دو ماما، ۶ پرستار، 11 کمک پرستار، دو تکنسین داروخانه و چهار نیروی پشتیبانی از بیمارستان رضوی، حضور داشتند. 
به همت این تیم در مجموع خدماتی شامل معاینه متخصصان طب اورژانس و زنان، دندانپزشکی، بینایی‌سنجی، مامایی، غربالگری فشار و قند خون و داروی رایگان ارائه شدو 27 بیمار نیز برای دریافت خدمات تکمیلی پزشکی به بیمارستان رضوی معرفی شدند. 
همچنین از طرف بیمارستان، به مناسبت هفته جهانی تغذیه با شیر مادر، بسته کمک معیشتی به مادران شیرده روستا که دارای فرزند زیر دو سال بودند، اهدا شد. 
لازم به ذکر است، بیمارستان رضوی در قالب اجرای طرح پنج شنبه‌های سلامت با هدف ارتقای سلامت جامعه، خدمات ارزنده بهداشتی، درمانی، فرهنگی و عمرانی رایگان در ادوار گوناگون به اقشار محروم و کم‌برخوردار در حاشیه شهر مشهد یا مناطق محروم خراسان رضوی ارائه می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی