پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی:
۱۴۰۳-۰۵-۱۴

سامانه ۱۳۸ می‌تواند نگاه مخاطب و تصمیمات سازمان را با یکدیگر همسو کند

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی با حضور در سامانه ملی پاسخگویی آستان قدس رضوی از طریق تلفن ملی 138 به مخاطبان این سامانه پاسخ ‌داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار آستان‌نیوز، در حاشیه این برنامه که صبح امروز انجام شد، یکی از نشانه‌های هر سازمان کارآمد را پاسخگویی به مخاطبان دانست و ابراز کرد: سامانه ۱۳۸ وظیفه مهمی را بر دوش دارد و پل ارتباطی بین مخاطب و مسئولین بشمار می‌آید.
وی تصریح کرد: در سامانه پاسخگویی مسئولان با افکار مخاطبان آگاه می‌شوند و در همین راستا سرمایه اجتماعی هر سازمان افزایش می‌یابد، مدیران در مجموعه کارهای کلان مسائلی را پیگیری می‌کنند که اگر با مخاطب خود آشنا نباشند چه بسا تصمیم صحیحی اتخاذ نمی‌شود.
معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، راه‌اندازی سامانه پاسخگویی ۱۳۸را اقدامی بسیار شایسته دانست و افزود: این سامانه می‌تواند نگاه مخاطب و تصمیمات سازمان را با یکدیگر همسو کند.
وی در ادامه به بیشترین موارد مطرح شده در این پاسخگویی اشاره کرد و گفت: مباحث و سوالات بسیار متنوع بود، مردم از نوع ارتباطی که با خدمه و مجموعه حرم مطهر داشتند و همچنین مشارکت در ارائه خدمات، افزایش برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی و... سخن گفتند.
حجت‌الاسلام والمسلمین شریعتی‌نژاد، افزود: مخاطبان از برنامه‌های متنوعی که در حرم مطهر رضوی در حال اجراست، اطلاع چندانی نداشتند و از همین رو اطلاع‌رسانی باید بیشتر شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی