پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

بر اساس انعقاد قراردادی جدید صورت می گیرد 
۱۴۰۳-۰۵-۱۵

گسترش توزیع داروهای آنتی‌بیوتیک توسط شرکت یارا طب ثامن

شرکت یارا طب ثامن با انعقاد قرارداد جدیدی با شرکت داروسازی آفاشیمی، توزیع سه داروی آنتی‌بیوتیک تولیدی این شرکت در کشور را، برعهده گرفت.

به گزارش آستان نیوز، این قرارداد همکاری مشترک در مردادماه جاری، با حضور مهندس عبدالله کرمانشاهی، مدیرعامل مجموعه یارا طب ثامن و دکتر طاهره حاجتی، مدیرعامل شرکت آفاشیمی در محل دفتر مرکزی این شرکت در تهران به امضای طرفین رسید.
آفاشیمی باتوجه‌به خوشنامی شرکت یارا طب ثامن در حوزه پخش دارو و تجهیزات پزشکی و همچنین سابقه همکاری موفق گذشته با این شرکت به ویژه وابستگی آن به مجموعه آستان قدس رضوی، این قرارداد جدید را با یارا طب ثامن منعقد کرده است.
بر اساس این قرارداد همکاری، توزیع داروهای آنتی‌بیوتیک شامل قرص «آموکسی‌سیلین»، شربت «سوسپانسیون» و ویال «سفازولین» تولید شده در داروسازی آفاشیمی که به طور معمول مصرف عمومی دارد، به مدت یک سال در کشور به یارا طب ثامن واگذار شده است.
مدیران حاضر در جلسه، علاوه بر انعقاد قرارداد جدید، در خصوص تسویه‌حساب‌های مالی شرکت یارا طب ثامن در موعد مقرر نیز، بحث و تبادل نظر کردند.
یارا طب ثامن به‌عنوان شرکتی پیشرو، پیشران و الهام‌بخش در صنعت پخش دارو و تجهیزات پزشکی با برخورداری از ۱۹ شعبه فعال در استان‌های مختلف ایران، با داروسازی آفاشیمی که در زیرمجموعه هلدینگ «نوفیکو»؛ بزرگ‌ترین هلدینگ خصوصی دارویی کشور در حوزه تأمین داروهای آنتی‌بیوتیک فعالیت می‌کند، در طول چهار سال گذشته همکاری داشته است.گفتنی است، شرکت یارا طب ثامن فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ در زیرمجموعه گروه سلامت و درمان بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی آغاز و توانسته با همکاری شرکت‌های مختلف فعال در حوزه تولید و تأمین دارو و تجهیزات پزشکی، بخش گسترده‌ای از این اقلام مهم و موردنیاز بیماران را در سطح کشور،  توزیع کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی