پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۵-۱۵

برگزاری اختتاميه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت مجتمع فرهنگي امام رضا (ع) سبزوار

مراسم اختتامیه كلاس‌هاي تابستاني طرح غنی‌سازی اوقات فراغت مجتمع فرهنگي و كتابخانه امام رضا (ع) سبزوار، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی، در این مجتمع برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، این مراسم با حضور علی جانفزا، رئیس مجتمع فرهنگي و كتابخانه امام رضا (ع) سبزوار، جمعی از مسئولان این مجتمع و همچنین کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در کلاس‌های تابستاني طرح غنی‌سازی اوقات فراغت آن و خانواده‌های آنان، با اجرای برنامه‌هایی همچون نمايش شكوفه‌های رضوي، سرود، مداحي، عزاداری و مسابقه، مردادماه، در تالار رضوي این مجتمع برپا شد. 

کودکان و نوجوانان، لحظاتی به‌یادماندنی را در کنار دوستان و خانواده‌های خود در این اختتامیه سپری کردند و در پایان مراسم نیز با اعطای هدایایی، از تمام شرکت‌کنندگان در کلاس‌های تابستانی مجتمع، تقدیر شد.

 

ظرفیت‌های آموزشی مجتمع

مجتمع فرهنگي و كتابخانه امام رضا (ع) سبزوار در تابستان سال جاری با برگزاری كلاس‌هاي حوزه قرآن و معارف اسلامي، خانواده و علمي- آموزشي، هنري و ورزشي همراه با فعاليت‌هاي فوق برنامه، در دو گروه پسران و دختران، میزبان جمعی از کودکان و نوجوانان این شهرستان بود. 

از جمله این کلاس‌های آموزشی می‌توان به کلاس‌های قرآني در سه حوزه؛ حفظ، روخواني و روانخواني قرآن كريم، کلاس‌های علمي و هنري؛ نقاشي، طراحي، خوشنويسي، زبان انگليسي و رایانه و کلاس‌های ورزشي؛ فوتسال و دفاع شخصي، اشاره کرد. 

گفتنی است، مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) سبزوار به همت سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، در دی ماه سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و در زیربنایی بالغ بر3 هزار و 450 مترمربع، دارای کتابخانه و بخش‌های مختلف فرهنگی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی