پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۵-۱۵

کتاب «گلستان هفتم» در اختتامیه جایزه ادبی دوسالانه شهید حدادیان رونمایی می‌شود

اختتامیه جایزه ادبی دوسالانه شهید حدادیان همراه با رونمایی از کتاب «گلستان هفتم» از انتشارات به‌ نشر در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، دبیر جایزه ادبی دوسالانه شهید محمدحسین حدادیان گفت: اختتامیه دومین دوره جایزه ادبی شهید محمدحسین حدادیان با حضور مسعود فرزانه؛ مدیر انتشارات به نشر، پدر و مادر شهید حدادیان و جمعی از نویسندگان پنجشنبه ۱۸ مرداد ساعت 10 در باغ کتاب تهران ورودی شماره یک سالن شماره 8 با اجرای حاتم ابتسام ، برگزار خواهد شد.

مهری غلام‌پور افزود: سخنرانی پدر و مادر شهید حدادیان، اعلام اسامی برگزیدگان این دوره از جشنواره و تجلیل از آنها و همچنین رونمایی از کتاب «گلستان هفتم» از مهم‌ترین برنامه‌های اختتامیه دوره دوم جایزه ادبی شهید محمدحسین حدادیان است. 

کتاب «گلستان هفتم» مجموعه‌ای از ۲۲ داستان کوتاه است که در اولین دوره جایزه ادبی شهید محمدحسین حدادیان برگزیده شده‌اند. این کتاب از سوی انتشارات به نشر منتشرشده است. 

دبیر جایزه ادبی دوسالانه شهید محمدحسین حدادیان در ادامه گفت: قالب جشنواره ادبی دوسالانه شهید حدادیان، داستان کوتاه است.

 این دوره از جشنواره در سه محور خرافات، شهادت در گلستان هفتم و فرقه‌های ضاله با بررسی 160 اثر برگزار شدواز این تعداد، ۱۴ اثر به مرحله نیمه نهایی رسیدند که همه این ۱۴ اثر در کتاب دوره بعدی جشنواره ، چاپ خواهند شد.

وی گفت: شهید محمدحسین حدادیان متولد ۱۳۷۴، دانشجوی رشته سیاسی و بسیجی بود که در سال ۱۳۹۶ توسط گروهی از فرقه ضاله با شلیک ۶۰ گلوله و ضرب و شتم به شهادت رسید.

 شهید محمدحسین حدادیان نماد مبارزه با فرقه‌های ضاله است، پدر و مادر این شهید برای آگاه‌کردن افراد به‌خصوص جوانان و نوجوانان نسبت به فرقه‌های ضاله اقدام به یک نذر فرهنگی کردند و پس از تلاش‌های زیاد، نذر فرهنگی در قالب برگزاری جایزه ادبی دوسالانه شهید محمدحسین حدادیان در سال ۱۴۰۰، شکل گرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی