پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

درحاشیه کلاسهای مدرسه تابستانی دارالعلم مطرح شد
۱۴۰۳-۰۵-۱۵

بررسی همکاری‌های مشترک آستان قدس و مجموعه‌های دانشگاهی و حوزوی سوریه، لبنان و عراق

جمعی از اساتید دانشگاهی و حوزوی کشورهای سوریه، لبنان و عراق با معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش آستان‌نیوز، این گروه از خواهران متشکل از جمعی از استادان دانشگاه‌های سه کشور سوریه، لبنان و عراق بودند که با هماهنگی جامعه‌المصطفی العالمیه در دومین دوره از مدرسه تابستانی دارالعلم حضور یافتند و در حاشیه این برنامه با حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی فقیه اسفندیاری، معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این جلسه در خصوص همکاری‌های مشترک بین آستان قدس رضوی و مجموعه‌های دانشگاهی و حوزوی این سه کشور و نیازهای آموزشی و فرهنگی بحث و گفت‌وگو شد و مقرر شد این همکاری ها پس از بررسی و مطالعه در مدیریت برنامه‌ریزی و مطالعات معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی مورد پیگیری و مطالعه قرار گیرد.

همچنین بررسی همکارهای مشترک بین مجموعه‌های دانشگاهی و حوزوی کشورهای یاد شده و مجموعه‌های دانشگاهی و حوزوی آستان قدس رضوی و مدرسه عالی فقاهت از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی