پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۵-۱۶

آمادگی ایران و ترکمنستان برای فعالیت شبانه‌روزی مرز سرخس

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی و سرکنسول ترکمنستان در مشهد دیدار و دو طرف، بر آمادگی برای فعالیت شبانه‌روزی مرز سرخس تأکید کردند.

به گزارش آستان نیوز، حسن نوری‌زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی در این دیدار که در دفتر این معاونت در مشهد برگزار شد، گفت: باتوجه‌به تمهیدات صورت‌گرفته، مرز شهرستان سرخس آماده فعالیت به‌صورت ۲۴ ساعته است.
وی ادامه داد: باتوجه‌به پایان‌یافتن ویروس کرونا، لازم است طرف ترکمنستانی نیز ۱۰ دلاری که برای انجام تست کرونا اخذ می‌شود را پس از این، دریافت نکند.
نوری‌زاده در این دیدار همچنین از حذف ۱۵۰ دلاری که در پل ورودی به مرز سرخس و ۶۵ دلاری که در مسیر بازگشت دریافت می‌شود، خبر داد.
الیاس قایپ‌اف، سرکنسول ترکمنستان در مشهد نیز با تأکید بر آمادگی این کشور برای تردد شبانه‌روزی از مرز سرخس و ترکمنستان گفت: در این دیدار تصمیماتی هم برای کاهش هزینه‌های نمایشگاهی در قالب تهاتر گرفته شد.
در این دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی از استاندار آخال و بخش صنعت و دانشگاهی ترکمنستان برای حضور در مشهد دعوت کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی