پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۵-۱۷

رونمایی از «وب‌سایت جدید و دوزبانه» شرکت سامان داروی هشتم

 شرکت سامان داروی هشتم در راستای بهبود ارتباطات و دسترسی‌پذیری اطلاعات برای کاربران داخلی و خارجی، از وب‌سایت جدید خود با طراحی نوین و دوزبانه رونمایی کرد.

به گزارش آستان نیوز، سامان داروی هشتم به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی، باتوجه‌به رشد روزافزون تکنولوژی، نیاز به بهبود تجربه کاربران به‌ویژه لزوم بهره‌مندی کاربران بین‌المللی از خدمات و اطلاعات این شرکت، وب‌سایت خود را به دو زبان فارسی و انگلیسی، بازطراحی کرد.
تمامی مراحل طراحی و پیاده‌سازی وب‌سایت جدید این شرکت، به‌صورت حرفه‌ای، توسط تیمی از متخصصان داخلی آن، انجام شده است.
از جمله اهداف اصلی اجرای این پروژه، بهبود تجربه کاربری با ایجاد یک محیط کاربرپسند و دسترسی آسان به اطلاعات، افزایش سرعت و کارایی با کاهش زمان بارگذاری صفحات، بهبود عملکرد کلی وب‌سایت و ارتقای دسترسی‌پذیری گسترده‌تر کاربران از طریق ارائه محتوای وب‌سایت به دو زبان، است.
همچنین این شرکت باهدف بهینه‌سازی سرعت بارگذاری وب‌سایت خود و امکان دسترسی سریع کاربران به اطلاعات موردنیاز، از تکنولوژی‌های جدید استفاده کرده است.
از دیگر اهداف طراحی این وب‌سایت جدید، بهینه‌سازی و به‌روزرسانی محتوای آن با ارائه اطلاعات به‌روز و کامل درباره محصولات آینده و خدمات شرکت و ایجاد ساختار مناسبی برای دسترسی بهتر به محتوا است. در این راستا، علاوه بر انتقال محتوای موجود در وب‌سایت تک‌زبانه فارسی اولیه به این وب‌سایت، محتوای جدید و دقیق نیز برای آن تولید شده است.
از طرف دیگر، طراحی وب‌سایت جدید شرکت سامان داروی هشتم به‌صورت نوین و واکنش‌گرا انجام شده است، به‌گونه‌ای که بر روی تمامی دستگاه‌ها اعم از رایانه، تبلت و گوشی همراه، به‌خوبی نمایش داده می‌شود.
فضای میزبانی وب‌سایت نیز به‌منظور بهبود عملکرد و افزایش منابع سرور برای پاسخگویی بهتر به نیازهای وب‌سایت و کاربران آن، ارتقا یافته است.


 بهبود ارتباطات شرکت با مخاطبان مختلف
 با راه‌اندازی وب‌سایت جدید شرکت سامان داروی هشتم، شاهد بهبود ارتباطات شرکت با بیماران، جامعه درمان، تأمین‌کنندگان آن و سایر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط و... خواهیم بود.
به طور مثال، این اقدام موجب تسهیل در دسترسی بیماران به اطلاعات مرتبط با داروها و خدمات شرکت، ارائه اطلاعات به‌روز و مفید به پزشکان و دیگر اعضای جامعه درمان، ایجاد بستری مناسب برای ارتباط و همکاری با تأمین‌کنندگان مختلف و ارتقای ارتباطات عمومی و تعاملات با مخاطبان می‌شود.
 شرکت سامان داروی هشتم امیدوار است با راه‌اندازی این وب‌سایت جدید، علاوه بر دستیابی به اهداف بلندمدت خود در زمینه بهبود ارتباطات و ارتقای خدمات، بتواند پرتال جامع شرکت را برای ارائه خدمات و اطلاعات به‌صورت یکپارچه و کاربرپسند، در آینده راه‌اندازی کند. گفتنی است، وب‌سایت این شرکت به نشانی www.samandaroo.com، در دسترس کاربران قرار دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی