پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در ۴ ماه نخست ۱۴۰۳ صورت گرفت
۱۴۰۳-۰۵-۱۸

دریافت بیش از ۱۰۰۰ نظر مردمی توسط شرکت صنایع غذایی رضوی

بیش از ۱۰ سال از تاسیس واحد CRM(مدیریت ارتباط با مشتریان) در شرکت صنایع غذایی رضوی می‌گذرد و این مجموعه توانسته در این سال‌ها با بهره‌گیری از پیشنهادات و نقطه نظرات ارزشمند مشتریان خود، نیازها و درخواست‌های آن‌ها را به بهترین شکل، مدیریت کند.

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز درباره مفهوم CRM اظهار کرد: Customer Relationship Management یا مدیریت ارتباط با مشتریان، به همه فرایندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار می‌رود و شامل مدیریت انواع شیوه‌هایی است که مشتری برای ارتباط با شرکت ، استفاده می‌کند. 
مجتبی هادیان، تعامل با مخاطب و پاسخگویی به موقع برای جلب اعتماد و تبدیل آن‌ها به مشتریان وفادار را مهم‌ترین دستاورد واحد CRM در کسب سودآوری حاصل از تکرارِ خرید عنوان کرد‌.
وی افزود: این مهم، ابزاری برای ایجاد، پیگیری و حفظ ارتباط یک کسب‌وکار با مشتریان به شمار می‌رود که در حال حاضر بیشترین کاربرد آن در حوزه‌های مربوط به رضایت و شکایت مشتری است.
 

ایجاد ارتباط دو سویه بین شرکت و مشتریان
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی با اشاره به راه‌های ارتباطی مشتریان با این مجموعه خاطرنشان کرد: علاوه‌بر سایت شرکت به نشانی https://nanerazavi.com و صفحه اینستاگرام(nanerazavi)، مشتریان می‌توانند از طریق تلفن گویای ۰۵۱۳۱۶۶۲۲۲۲ با واحد ارتباط با مشتریان شرکت در تماس باشند و پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را مطرح کنند.
این مقام مسوول همچنین از نصب و راه‌اندازی کیوسک‌های آنلاین نظرسنجی مشتریان در این مجموعه خبر داد و گفت: در این راستا سامانه نظرسنجی در فروشگاه بزرگ رضوی و سه فروشگاه اطراف حرم مطهر مستقر شده است که افراد می‌توانند در کمترین زمان ممکن و با استفاده از پرسشنامه استاندارد آنلاین، میزان رضایت مندی خود از خدمات فروشگاه و علت آن‌ را ثبت کنند.
هادیان افزود: در ادامه، پس از تحلیل نظرات مشتریان تمامی فروشگاه‌ها در سامانه پایش یکپارچه به‌صورت انفرادی و گروهی، نقاط ضعف و قوت شناسایی شده و نسبت به رفع و یا بهبود مستمر آن‌ها اقدام می‌شود.
وی تصریح کرد: اقدام دیگر، اطلاع‌رسانی محیطی صدای مشتریان است که در این خصوص از تمام بسترهای مورد نیاز تبلیغاتی همچون درج اطلاعات تماس و لینک نظرسنجی محصول روی تمام بسته‌بندی‌ها و نیز نصب پوستر صدای مشتری در تمام اماکن زیرمجموعه شرکت، برای معرفی کانال‌های ارتباطی با مجموعه صنایع غذایی رضوی، استفاده شده است.
هادیان با تاکید بر وجود ارتباط دو سویه میان این شرکت و مشتریان خود بیان کرد: علاوه‌براین موارد، شرکت صنایع غذایی رضوی از طریق ارسال لینک فرم‌های نظرسنجی و دریافت انتقادات، پیشنهادات و شکایات در بستر سامانه پیامکیِ ۳۰۰۰۴۲۰ با مشتریان خود ، در ارتباط است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی