پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی تشریح کرد
۱۴۰۳-۰۵-۲۰

 نقش موثر سامانه ۱۳۸ در تصمیمات خرد و کلان مسئولان آستان قدس رضوی

 آستان قدس رضوی با راه‌اندازی سامانه ملی پاسخگویی ۱۳۸ ضمن توجه به نظرات مردمی، انتقادها و پیشنهادها، ایده‌های مخاطبان را بررسی و پیگیری می‌کند.

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار آستان نیوز، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های سامانه ملی ۱۳۸ پرداخت و گفت: مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی در قالب سامانه پاسخگویی ۱۳۸ هم‌زمان با ایام‌الله دهه خجسته فجر سال ۱۳۹۷ و باهدف ارتباط مستمر و دوسویهٔ مخاطبان با آستان قدس رضوی و دریافت بازخوردهای مردمی جهت بهبود خدمت‌رسانی راه‌اندازی شد.
امیر خالقی ابراز کرد: از زمان تأسیس تاکنون، علاوه بر قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی، مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی اعم از سازمان علمی و فرهنگی، مدیریت عالی حرم مطهر، ریاست دفتر تولیت آستان قدس رضوی، مدیر مرکز امور بانوان و... از طریق این سامانه پاسخگوی مخاطبان بودند و نظرات و پیشنهادهای آنان را ثبت و بررسی کردند.
وی با بیان اینکه سامانه ملی پاسخگویی ۱۳۸ یکی از مهم‌ترین حلقه‌های واسط بین مردم و بخش‌های مختلف آستان قدس است، گفت: به‌صورت میانگین هفته‌ای ۶ هزار و ماهانه ۳۰ هزار تماس با این سامانه گرفته می‌شود و موضوعات مکرر بیشتر شامل ارتباط با روضه منوره، ارتباط با اورژانس، حوزه زائران غیرایرانی و... است.
مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی ادامه داد: خوشبختانه سامانه ۱۳۸ نقش مؤثری در تصمیمات خرد و کلان مدیران و مسئولان آستان قدس رضوی داشته و پیشنهادها و انتقادات مخاطبان در امور مختلف این آستان مقدس موردتوجه بوده است.
خالقی خاطرنشان کرد: سامانه پاسخگویی ۱۳۸ با تمرکز بر توان قریب به ۳۰۰ نیروی خادم‌یار در ۳ نوبت و به‌صورت شبانه‌روزی در تمام ایام به ارائه خدمت به زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) اختصاص دارد و تمامی خادم‌یاران پس از تخصص‌سنجی و گذراندن دوره‌های آموزشی مربوطه در این مجموعه، مشغول به خدمت شده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی