پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۵-۲۱

احداث ۵ واحد مسکن برای محرومین فاقد مسکن توسط خادمیاران مازندران

مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران از احداث 5 واحد مسکونی برای محرومین فاقد مسکن توسط خادمیاران رضوی خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران؛ محمداسماعیل امام‌زاده در حاشیه چهل‌و یکمین نشست دوره‌ای دبیران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان‌های مازندران که به میزبانی دبیرخانه کانون خدمت رضوی ساری برگزار شد، اظهار کرد: در شبکه خادمیاری کانون خدمت رضوی مازندران بیش از ۱۱ هزار خادمیار در کانون‌های مختلف ۲۱گانه تخصصی سازماندهی شدند.

امام‌زاده خاطرنشان کرد: این کانون‌ها در ۳ ماه نخست سال حدود ۳۴0میلیارد ریال برای جامعه هدف در حوزه‌های مختلف از جمله ساخت مسکن، تهیه سبد کالا، بسته سلامت، رسیدگی به بیماران نیازمند، ویزیت رایگان، تامین دارو، معرفی به متخصصین برای انجام عمل جراحی، برگزاری اردوهای جهادی هزینه کرده‌اند.

وی همچنین از احداث ۵ باب منزل مسکونی توسط خادمیاران استان خبر داد و گفت: برای احداث این واحدها بیش از ۳ میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکانون خدمت رضوی مازندران، در ادامه با اشاره به فعالیت ۲۱کانون تخصصی گفت: از این تعداد، ۱۴ کانون در بخش‌های فرهنگی فعالیت دارند. امام‌زاده یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های ماه صفر را اربعین حسینی برشمرد و گفت: با ایجاد مواکب سعی داریم روزانه از بیش از ۱۰ هزار زائر سیدالشهدا (ع) در وعده‌های صبحانه، نهار و شام پذیرایی کنیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی