پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۵-۲۱

برگزاری جلسه توجیهی و آموزش کار با سامانه ویژه خادمیاران رضوی دشتستان

جلسه توجیهی و آموزش کار با سامانه خادمیاران رضوی دشتستان سه شنبه ۱۶ مردادماه با حضور اسماعیل خیاط، معاون خادمیاری و احمد حسینی، معاون کانون‌های محله‌ای خدمت رضوی استان بوشهر در پژوهش‌سرای متقین برگزار شد.

 به گزارش آستان نیوز از بوشهر، در ابتدا این جلسه نحوه کار با سامانه خادمیاری توسط اسماعیل خیاط، معاون خادمیاری کانون خدمت رضوی استان بوشهر آموزش داده شد و در ادامه، آموزش سامانه به صورت تصویری برای حاضرین ارائه شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از کانون‌های خدمت رضوی شهرستان دشتستان بیان کرد: کانون‌ خدمت رضوی شهرستان به منظور آشنایی بیشتر خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های محله‌ای برادران و خواهران شهرستان با سامانه خادمیاری و نحوه انتخاب مصداق و گزارش گزاری در سامانه، کارگاه‌های آموزشی را برگزار کرد.

رمضان غلامی، اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره افزایش مهارت، آشنایی و اشراف خادمیاران، یاوران رضوی و مسئولان کانون‌های محله‌ای و ترویج فرهنگ و معارف رضوی در ثبت اقدامات امام رضایی است.

وی گفت: از ظرفیت‌های خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان در مسیر کار امام رضایی و خدمت مومنانه به صورت بهینه استفاده خواهد شد.

در ادامه برگزاری این نشست توجیهی، به مناسب ۱۷ مرداد روز خبرنگار از زحمات دو نفر از خبرنگاران کانون خبر و رسانه شهرستان تقدیر شد. در پایان معاونان کانون خدمت رضوی استان بوشهر مشکلات خادمیاران و یاوران رضوی رضوی را مورد برسی قرار دادند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی