پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در جریان بازدید جانشين قرارگاه سايبري سازمان پدافند غيرعامل كشور اعلام شد؛
۱۴۰۳-۰۵-۲۱

تقویت همکاری‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور و فاوا رضوی

جانشين قرارگاه سايبري سازمان پدافند غيرعامل كشور، با رویکرد ارزیابی میزان تطابق اقدامات شرکت فاوا رضوی با استانداردهای سازمان پدافند غیرعامل و بازبینی زیرساخت‌های موجود، از این شرکت بازدید کرد.

به گزارش آستان نیوز، در این بازدید که علاوه‌بر سردار محمدرضا فرجی‌پور جانشين قرارگاه سايبري سازمان پدافند غيرعامل كشور، دکتر سید حسین علوی معاون صنعت و بومی‌سازی این قرارگاه و همچنین دکتر غریبی به نمایندگی از معاونت آموزشی سازمان پدافند غیرعامل کشور حضور داشتند، در نشستی ارتقای سطح امنیت سایبری در شرکت فاوا رضوی مورد ارزیابی قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت فاوا رضوی در خصوص این بازدید گفت: این دیدار، به‌منظور بررسی مجوزهای مرتبط با مشاوره و آموزش امنیت سایبری انجام شد.
مهندس مهرداد حریریان اظهار کرد: در این راستا، ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده توسط فاوا رضوی، از زیرساخت‌ها و توانمندی‌های این شرکت نیز بازدید به عمل آمد.
مدیرعامل شرکت فاوا رضوی درباره مباحث مطرح شده در بازدید خاطرنشان کرد: در این بازدید، عملکرد شرکت فاوا رضوی در زمینه‌های مختلف ارزیابی شد و گزارش اقدامات انجام‌ شده و برنامه‌های آتی این مجموعه مورد بررسی قرار گرفت.
وی با تأکید بر این‌که تداوم مجوزها به معنی استمرار همکاری و ارتقای سطح خدمات امنیت سایبریِ شرکت در منطقه است، افزود: مجوزهای مربوط به مشاوره و آموزش امنیت سایبری که به شرکت فاوا رضوی داده شده، به‌منظور ارزیابی امنیت سایبری در دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مختلف در شرق کشور است.
حریریان، تقویت همکاری‌ها بین سازمان پدافند غیرعامل کشور و فاوا رضوی و بهبود زیرساخت‌ها و فرایندهای امنیت سایبری در منطقه شرق ایران را  از دیگر دستاوردهای این بازدید عنوان کرد.
گفتنی است، شرکت فاوا رضوی اولین‌بار در تاریخ ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ در نخستین همایش منطقه‌ای «تهدیدات نوین سایبری و اقدامات مصون‌سازی از منظر راهبردی و فنی» که در مشهد برگزار شد، به‌عنوان معین امنیت سایبری سازمان پدافند غیرعامل کشور در شرق و شمال شرق ایران معرفی شد، انتخابی که به دلیل توانمندی‌های این شرکت در حوزه امنیت سایبری و نقش آن در تقویت امنیت دستگاه‌های اجرایی در این مناطق صورت گرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی