پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان فارس:
۱۴۰۳-۰۵-۲۱

آزادی زندانیان بدهکار از اولویت‌های اصلی کانون‌های خدمت رضوی است

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان فارس اظهار کرد: آزادی زندانیان بدهکار یکی از اولویت‌های اصلی کانون‌های خدمت رضوی در استان فارس است.

به گزارش آستان نیوز از فارس، جابر مهدیار نماینده آستان قدس رضوی و مدیر کانون‌های خدمت رضوی فارس با سفر به شهرستان کازرون در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان با بیان اینکه استان فارس با آزادی ۳۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در صدر استان‌های کشور قرار دارد، اظهار کرد: آزادی زندانیان بدهکار یکی از اولویت‌های اصلی دفتر آستان قدس در استان فارس است و خادمیاران رضوی همه توان خود را برای حمایت از خانواده زندانیان و آزادی زندانیان بدهکار و جرایم غیر عمد بکار می‌بندند تا خانواده‌ای بی سرپرست نباشد و آسیب نبیند.

وی با تاكید بر اهمیت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و بدهکار گفت: این کار معامله با خدا است. خداوند بارها از مردم خواسته تا گره از مشكلات گرفتاران باز كند و زندانیان جرایم غیرعمد از جمله افراد گرفتاری هستند و ایجاد گشایش در زندگی آنان نیز ثواب و اجر اخروی دارد.

مهدیار اظهار کرد: خادمیاران آستان قدس رضوی در استان فارس بارها در این کار خیر مشارکت داشته‌اند و حتی آبروی خود را صرف رضایت گرفتن یا جمع‌آوری وجوه و یا بخشش طلب بستانکاران این زندانیان کرده‌اند.

حجت الاسلام صباحی امام جمعه کازرون نیز در حاشیه این دیدار با تقدیر از اقدامات نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس و کانون‌های خدمت رضوی، خواستار توجه به فرهنگ معنوی و همچنین ترویج فرهنگ انس با اهل بیت در شهرها و مناطق مختلف شد و اظهار کرد: ترویج فرهنگ رضوی نیاز امروز جامعه ماست و خادمیاران رضوی در قالب کانون‌های خدمت اکنون این مهم را بر عهده دارند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی