پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیرعامل شرکت کسب‌وکار رضوی تشریح کرد
۱۴۰۳-۰۵-۲۲

 گام بلند شرکت کسب‌وکار رضوی در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

 تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت کسب‌وکار رضوی و صندوق پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی، در راستای ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و پروژه‌های اقتصادی، به امضا رسید.

مدیرعامل شرکت کسب‌وکار رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز، با اشاره به امضای تفاهم‌نامه مذکور گفت: به‌زودی شرکت‌های دانش‌بنیان از ظرفیت سکوی تأمین مالی جمعی رضوی برای تأمین مالی طرح‌های پژوهشی و فناورانه، بهره‌مند می‌شوند.
دکتر مجید منفرد ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه، صندوق پژوهش و نوآوری استان، علاوه بر معرفی پروژه‌های زودبازده و اقتصادی به شرکت کسب‌وکار رضوی، صدور ضمانت‌نامه را تسهیل خواهد کرد. وی افزود: شرکت کسب‌وکار رضوی نیز نهایت همکاری را برای معرفی خدمات و تسهیلات صندوق به شرکت‌های متقاضی، خواهد داشت.
مدیر سکوی تأمین مالی جمعی رضوی نیز درباره عملکرد این سکو در یک سال گذشته اظهار کرد: در این مدت، سکوی تأمین مالی جمعی رضوی توانسته از طریق برگزاری سه طرح تأمین مالی جمعی، زمینه شراکت در مجموع ۲۱۹ سرمایه‌گذار با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۱۰ میلیارد ریال را فراهم کند.
وحید قدرتی با اشاره به شرایط ویژه فراهم شده برای سرمایه‌پذیران در طرح‌های تأمین مالی جمعی رضوی گفت: در هر طرح امکان تأمین مالی تا سقف ۲۵۰ میلیارد ریال وجود دارد که بازپرداخت اصل سرمایه به‌صورت راسی در انتهای هر پروژه در نظر گرفته شده و بازپرداخت سود به‌صورت هر سه ماه یک‌بار است.
وی ادامه داد: سکوی تأمین مالی جمعی رضوی، آماده همکاری برای تأمین مالی طرح‌ها و پروژه‌های داخل آستان قدس رضوی و سایر شرکت‌های دانش‌بنیان، نوآور و خلاقِ خارج از این مجموعه است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی