پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیرعامل شرکت معادن خاور اعلام کرد
۱۴۰۳-۰۵-۲۲

 تبدیل ماهانه ۱۵۰ تن پسماند به مواد اولیه در شرکت معادن خاور

 مدیرعامل شرکت معادن خاور از فراهم‌سازی امکان استفاده از پسماندهای زغال‌سنگ در این شرکت در راستای افزایش بهره‌وری، خبر داد.

محمد محسنی ثانی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: این مجموعه توانسته پسماند زغال شویی را که پیش‌ازاین به‌عنوان ضایعات شناخته می‌شد، به بازار عرضه کند.
وی ادامه داد: در حال حاضر شرکت معادن خاور ماهانه ۱۵۰ تن پسماند زغال‌سنگ اکسیده را برای بهره‌مندی و تأمین مواد اولیه برخی کارخانجات صنایع کشاورزی، جمع‌آوری، بازیافت و عرضه می‌کند.
 مدیرعامل شرکت معادن خاور، جلوگیری از تخریب محیط زیست و رهاسازی پسماند زغال‌سنگ اکسیده در محیط را از جمله مزیت‌های اجرای این طرح، عنوان کرد.
وی افزود: این مهم همچنین سبب افزایش درآمد و قرارگیری در زنجیره تأمین صنایع هدف شده و مواد اولیه کودهای ارگانیک کشور را، تأمین می‌کند.


 هدف‌گذاری برای توسعه همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان
 محسنی ثانی در بخش دیگری از سخنان خود، از برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری میان‌مدت و بلندمدت در این شرکت برای ورود دانش‌بنیان‌ها خبر داد و افزود: بستر این موضوع در شرکت فراهم شده است تا بتواند توسعه همه‌جانبه و تحولی را در عرصه بهره‌برداری و تولید تجربه کند.
 وی ادامه داد: بدین منظور در حال حاضر زیرساخت‌های ورود شرکت‌های تکنولوژی محور و دانش‌بنیان به این مجموعه ایجاد شده و امیدواریم به‌زودی شاهد تحولاتی قابل‌توجهی در عرصه تولید باشیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی