پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۵-۲۲

تجاری‌سازی موفق محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان توسط صنایع پیشرفته رضوی

 شرکت دانش‌بنیان سنجش ابزار پویای آینده (پویاک) با حمایت و سرمایه‌گذاری شرکت صنایع پیشرفته رضوی، به عنوان واحد نمونه صنایع ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی، ساختمانی و معدنی، از طرف خانه صنعت معدن و تجارت استان خراسان رضوی، معرفی شد.

 

مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز گفت: سرمایه‌گذاری در شرکت سنجش ابزار پویای آینده از اواخر سال ۱۴۰۰ آغاز و در این مدت اقدامات لازم برای تجاری‌سازی و تسهیل در افزایش تولید و فروش محصولات این شرکت، صورت گرفت.
 احسان سابقی‌نیا ادامه داد: اکنون پس از گذشت دو سال از این مشارکت، شرکت دانش‌بنیان سنجش ابزار پویای آینده، موفق به کسب این عنوان شده است.
وی با اشاره به محصولات اصلی این شرکت خاطرنشان کرد: محصولات مذکور شامل کنتورهای هوشمند آب کشاورزی و خانگی است که باتوجه‌به بحران کمبود آب و لزوم مدیریت بهینه منابع آبی کشور در حوزه کشاورزی و خانگی، استفاده از آن‌ها اهمیت بالایی دارد.
مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی ادامه داد: این کنتورها علاوه بر این‌که نسبت به نمونه‌های خارجی ارزان‌تر هستند، از کیفیت و دقت بالاتری برخوردار بوده و حتی امکان ارائه خدمات پس از فروش نیز برای آنها، مهیا شده است.
او درباره اشتغال‌زایی صورت‌گرفته نیز اظهار کرد: افزایش حجم تولید این شرکت علاوه بر تأمین سهم بالایی از نیاز کشور، منجر به اشتغال‌زایی بیش از ۱۰۰ نفر شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی