مدیر ارتباطات و اطلاعرسانی آستان قدس رضوی به ارائه گزارشی از فعالیتهای مختلف این مدیریت پرداخت.
برگزاری نمایشگاه رواق خدمت، عملکرد اطلاعرسانی محیطی تا سامانه ۱۳۸
امیر خالقی در گفتوگو با آستان نیوز، به معرفی فعالیتها و بخشهای مختلف مدیریت ارتباطات و اطلاعرسانی آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: این مدیریت یکی از بخشهای زیر مجموعه مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی است که بیشترین تعداد را از لحاظ کارکنان و فضای در اختیار دارد.
وی ابراز کرد: در زیر مجموعه این مدیریت دو مجموعه اداره ارتباطات مردمی و اداره اطلاعرسانی و تبلیغات محیطی همچنین بخش امور هماهنگی روابطعمومیهای آستان قدس رضوی به فعالیت مشغول هستند.
خالقی تصریح کرد: در بخش اداره ارتباطات مردمی، بخشهای مهم سامانه پاسخگویی ملی ۱۳۸، مرکز افکارسنجی و نظرسنجی، مرکز تورهای بازدیدی از آستان قدس رضوی، سامانه پیامکی، تشریفات و... به ارائه خدمت میپردازند که مرکز پاسخگویی ۱۳۸ بهصورت شبانهروزی در حال فعالیت است.
وی خاطرنشان کرد: در بخش اداره اطلاعرسانی و تبلیغات محیطی نیز فعالیتهایی در حوزه تبلیغات محیطی، طراحی گرافیک، چاپ، انتشارات، هدایا و.. انجام میشود و همچنین مرکز مهم نمایشگاهها و سالن همایشهای آستان قدس رضوی را در اختیار داریم که در سال گذشته نمایشگاههای دائمی رواق خدمت ۱ و ۲ و 3 دایر شد و اکنون در حال بهرهبرداری است.
مدیر ارتباطات و اطلاعرسانی آستان قدس رضوی همچنین به فعالیت این مدیرت در بخش نمایشگاههای محیطی اشاره کرد و افزود: در این حوزه نیز بخش تبلیغات محیطی، اکرانهای شهری، نمایشگاه صحن کوثر، چاپ و انتشارات، کتابهای اطلاعرسانی و محتوایی، بروشورهای مربوط به آستان قدس رضوی و امور هنری و طراحیهای گرافیک و... را شامل میشود و همچنین برگزاری همایشها و رویدادها و اختتامیه و افتتاحیههای مراسم و همایشها را بر عهده داریم.
خالقی به بخش امور هماهنگی روابطعمومیهای آستان قدس رضوی اشاره و خاطرنشان کرد: مسئولیت هماهنگی، نظارت و ارزشیابی حدود ۷۰ روابطعمومی مرتبط با آستان قدس رضوی را عهدهدار هستیم که در همین راستا ماهانه نشستهای هماهنگی و توجیهی را بهصورت آموزشی با حضور مدیران روابطعمومی برگزار میکنیم و جشنواره تولیدات روابطعمومیها و... نیز از دیگر فعالیتهای ما در این حوزه به شمار میرود.