پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۵-۲۲

خدمت‌رسانی خادمیاران رضوی استان کرمانشاه در ایام ماه محرم 1403

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه اقدامات و برنامه‌های اجرا شده در ایام ماه محرم توسط خادمیاران کانون‌ها و مناطق خدمت رضوی را تشریح کرد.

سیدجعفر امامیان در گفتگو با آستان نیوز اظهار داشت: خادمیاران رضوی همچون سال‌های گذشته اهتمام ویژه‌ای در خدمت‌رسانی و اجرای باشکوه مراسم‌های ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) داشتند که از جمله آن گسترده شدن سفره اطعام رضوی با توزیع بیش از ۵۵۰۰ پرس غذای گرم در بین عزاداران حسینی و بالاخص خانواده‌های محروم ساکن در مناطق کم‌برخوردار و آسایشگاه معلولین است.

وی ادامه داد: دستگیری و کمک به محرومین و تهیه کالاهای مورد نیاز آنها از جمله وسایل سرمایشی، تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی شامل اقلام ضروری و مایحتاج اولیه خانوار از جمله فعالیت‌های خادمیاران رضوی است که با پیروی از سیره اهل بیت(ع) انجام شد.

امامیان برپایی روضه‌های خانگی درب منازل شهدا در شهر کرمانشاه و دیگر شهرستان‌های استان را از دیگر برنامه‌های ماه محرم ذکر کرد و افزود: خادمیاران رضوی در ایام محرم عصرهای هر روز درب منزل یکی از شهدا حاضر شده و اقدام به برگزاری مجالس روضه برای سیدالشهدا(ع) کردند.

وی گفت: هدف از برگزاری این مجالس علاوه بر آشنا کردن خانواده‌ها با فرهنگ و قیام عاشورا، معرفی شهدای غیور استان کرمانشاه به نوجوانان و جوانان است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی کرمانشاه تاکید کرد: امروز بیش از هر زمانی احتیاج داریم نسل جوان را با شهدا و سبک زندگی آنها که همان سبک زندگی سیدالشهدا(ع) است، آشنا کنیم.

وی برپایی غرفه کودک با موضوع محرم و امام حسین(ع) در کنار برگزاری مراسم‌های ایام محرم در کانون خدمت رضوی منطقه ۵ را از جمله ابتکارات خادمیاران در این ایام ذکر کرد.

امامیان برپایی مراسم روضه اباعبدالله الحسین(ع) در دهه اول ماه محرم و در چهارشنبه‌های امام‌رضایی واقع در حسینیه امام جواد(ع) در محل کانون‌های خدمت رضوی را از دیگر برنامه‌های مستمر خادمیاران رضوی در ماه‌های محرم و صفر بیان کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی