پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی صورت می‌گیرد؛ 
۱۴۰۳-۰۵-۲۳

 آغاز به کار ۸ موکب امام رضا (ع) در مرزهای جنوب شرقی کشور

 هم زمان با ورود زائرین شبه‌قاره به ایران برای عزیمت به سمت مراسم اربعین حسینی، ۸ موکب امام رضایی برای خدمت‌رسانی به زائرین در مرزهای ریمدان، میرجاوه و مسیرهای پرتردد، آغاز به کار کردند.

به گزارش آستان نیوز، دادخدا، خدایار، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سیستان و بلوچستان در این باره، گفت: هم زمان با شروع حرکت زائرین شبه‌قاره و پاکستانی اربعین حسینی به سمت مرزهای جنوب شرقی کشور، خادم‌یاران و یاوران رضوی سیستان و بلوچستان علاوه بر موکب‌های مردمی، ۸ موکب و چایخانه حضرت امام رضا (ع) را برای خدمت‌رسانی به این عزیزان، در نقاط مختلف استان برپا کرده‌اند.
وی افزود: این مواکب در مرزهای ریمدان، میرجاوه و شهرهای چابهار، کنارک، نیک‌شهر، ایرانشهر، خاش و زاهدان برای ارائه خدمات پذیرایی، اسکان، چای و میان‌وعده، فعال شده است.
خدایارگفت: در گفت‌وگوهای صورت‌گرفته و پیش‌بینی‌های به‌عمل‌آمده، قرار است امسال از مرزهای جنوب شرقی کشور (ریمدان و میرجاوه) بیش از ۱۰۰ هزار زائر اربعین حسینی وارد ایران شده و برای زیارت عتبات به کشور عراق سفر کنند و در برگشت نیز به زیارت آقا علی ابن موسی‌الرضا (ع) مشرف شوند.
وی در پایان گفت: باتوجه‌به پیش‌بینی‌های انجام شده مواکب و چایخانه‌های حضرت امام رضا (ع)، روزانه پذیرای ۳ تا ۷ هزار نفر زائر خواهند بود که علاوه بر مشارکت خادم‌یاران و یاوران رضوی، از ظرفیت مردم و خیرین در امر خدمت‌رسانی به این زائرین حسینی هم استفاده می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی