پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیرعامل مؤسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی: 
۱۴۰۳-۰۵-۲۴

 ۳۵ رشته ورزشی در مؤسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی فعال است

 مدیرعامل مؤسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی گفت: در حال حاضر ۳۵ رشته ورزشی در مؤسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی فعال است.

رضا امین‌زاده در حاشیه حضور در مرکز ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار آستان نیوز، اظهار کرد: مؤسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی در چهار مجموعه خیام، مجموعه بانوان، مجموعه شهید دارایی و مجموعه شهید اصلانی مشغول ارائه خدمت به علاقه‌مندان این بخش است.
وی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در حال حاضر ۳۵ رشته ورزشی در مؤسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی فعال بوده و علاقه‌مندان در سنین مختلف می‌توانند از امکانات و خدمات ارائه شده، استفاده کنند.
مدیرعامل مؤسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی تصریح کرد: این مؤسسه بر اساس رده‌بندی اداره کل ورزش و جوانان، یک مجموعه ممتاز محسوب می‌شود که خدمات متنوع ورزشی را به زائرین و مجاوران، ارائه می‌دهد.
 وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در تابستان گفت: به‌منظور ایجاد شور و نشاط در میان دانش‌آموزان در ایام تابستان، کلاس‌های ویژه ورزشی در این ایام برپا می‌شود، به صورتی که سال گذشته ۸ هزار نفر در این کلاس‌ها ثبت نام کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی