پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به میزبانی آستان قدس رضوی و برای آموزش قرآن به روش نوین؛ 
۱۴۰۳-۰۵-۲۴

 دوره آموزشی «تربیت والد مربی» در مشهد برگزار می‌شود

 به میزبانی آستان قدس رضوی، دوره آموزشی «تربیت والد مربی» توانمندسازی والدین و مربیان برای آموزش قرآن به روش نوین، در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، این دوره آموزشی از سوی مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی با همکاری مکتب‌خانه قرآنی حکیم، در مشهد برگزار می‌شود که ثبت‌نام آن به‌تازگی در سایت www.markazquran.razavi.ir آغاز شده است.
تربیت تزکیه‌ای یا تدسیه‌ای، ویژگی‌های مربی تراز قرآن کریم، تربیت انذاری کودک و جوان، هجی خوانی (سبکی جذاب در روان‌خوانی قرآن کریم)، معنای حرفی (سبک ترجمه تحلیلی مکتب‌خانه‌ای)، نقش بازی در تربیت، فن بیان و فنون ارتباط مؤثر با مخاطب، نقش سلامت ذهن و شعرگویی و قصه‌خوانی در تربیت، از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی است.
این دوره آموزشی به مدت ۶ روز در دو نوبت صبح و عصر از ۱۷ تا ۲۳ شهریور در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد و حکیم اسماعیلی حافظ کل قرآن و استاد برجسته حوزه و دانشگاه به امر آموزش فراگیران، می‌پردازد.
گفتنی است، نخستین دوره آموزشی تربیت والد مربی ۹ تا ۱۴ تیر در پردیس خواهران دانشگاه امام رضا (ع) از سوی مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی