پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۵-۲۴

برگزيدگان جشنواره مفلحون دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) معرفي شدند

شوراي امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر دانشگاه بين‌المللي امام رضا (ع) بر اساس شاخص‌‌هاي تعريف شده توسط ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و پس از ارزيابي‌هاي انجام شده، برگزيدگان جشنواره مفلحون را در سه سطح دانشجويان، كارمندان و مديران معرفي كرد.

به گزارش آستان نیوز، بر اساس شاخص‌‌هاي تعريف شده توسط ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و پس از ارزيابي‌هاي انجام شده، 8 نفر از دانشجويان واحد برادران، 8 نفر از دانشجويان واحد خواهران، 8 نفر از كاركنان و 5 نفر از مديران دانشگاه بين‌المللي امام رضا‍ (ع) به‌عنوان برگزيدگان جشنواره مفلحون در سه سطح دانشجويان، كارمندان و مديران تقدير شدند.
رئيس دانشگاه بين‌المللي امام رضا (ع) در اين مراسم امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر را اساس پايه‌داري حكومت اسلامي معرفي كرد و گفت: اساس و شالوده دستورهاي اسلام امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است و اين فريضه، ‌ ظرفيت بسيار بالايي در نظام اسلامي دارد.
دكتر مرتضي رجوعي، با اشاره به فلسفه‌ قيام امام حسين (ع)، گفت: امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر مهم‌ترين راهبرد امام حسين (ع) در قيام كربلا بود، زيرا مظاهر ضد ديني و ضداسلامی علني توسط يزيد در جامعه اسلامي در حال انجام بود.
اين استاد دانشگاه با اشاره به اهميت امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در فضاهاي سازماني و دانشگاهي، خاطرنشان كرد: در فضاهاي سازماني به‌عنوان جامعه‌اي كوچك، مديران بايد دائماً خود را در معرض ديد و قضاوت احساس كنند و پر رنگ بودن امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در ساحت‌هاي مختلف، فضاي سازماني را از ركود خارج مي‌كند و موجب نظارت همگاني و تكريم بيشتر ارباب‌رجوع مي‌شود.
وی با بيان اين كه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر محدود به بحث عفاف و حجاب نيست، عنوان كرد: مصاديق مختلفي از معروف مانند پاسخگويي و مسئوليت‌پذيري در قبال كار ارباب‌رجوع، تكريم ارباب‌رجوع و حفظ حرمت و شخصيت آنان، حضور به‌موقع در محل كار، رعايت اخلاق اداري و در مقابل مصاديق فراواني از منكر در فضاهاي سازماني وجود دارد كه بايد موردتوجه قرار گيرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی