پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۵-۲۵

طعم شیرین رهایی از زندان ساوه به عنایت ضامن آهو

به همت کانون خدمت رضوی هیات طفلان حضرت زینب(س) و مشارکت خیرین و خادم‌یاران بارگاه منور رضوی، یک زندانی جرایم غیرعمد از شهرستان ساوه آزاد شد.

به گزارش آستان نیوز از استان مرکزی، سیدرضا طباطبایی دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ساوه گفت: به همت خیرین و خادم‌یاران، زمینه آزادی این جوان زندانی که به دلیل بدهی مهریه به تعداد یک سکه تمام بهار آزادی و نفقه جمعا به ارزش۵۵۰ میلیون ریال، قریب به چهار ماه در زندان بود، فراهم شد و با پرداخت بدهی، این زندانی با حضور رئیس زندان و خادم‌یاران رضوی از زندان آزاد شد.

وی گفت: خادم‌یاران رضوی ساوه پس از آزادی این جوان دربند با محکومیت مالی، وی را با هدیه معنوی متبرک حرم‌ رضوی و قرائت صلوات خاصه محضر امام رئوف (ع) بدرقه کردند.

طباطبایی افزود: خادم‌یاران رضوی در ساوه تلاش دارند از طرق مختلف از جمله رضایت گرفتن از شاکی، جمع‌آوری وجوه یا بخشش طلب بستانکاران در این امر خیر مشارکت کنند.

ترکاشوند رئیس زندان ساوه نیز در این مراسم گفت: خادم‌یاران رضوی همواره اقدامات خالصانه ای را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و نیز میانجی‌گری برای جلب رضایت محکومین به قصاص به انجام رسانده‌اند.

وی افزود: آزادی این زندانیان از پرسودترین معامله‌ها با خداست، خداوند بارها از مردم خواسته است تا گره از مشکلات گرفتاران باز کنند. زندانیان جرایم غیرعمد از افراد گرفتاری هستند که ایجاد گشایش در زندگی آنها ثواب و اجر اخروی دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی