پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی تشریح کرد؛ 
۱۴۰۳-۰۵-۲۵

 برنامه‌ریزی برای اسکان و پذیرایی از زائران دهه آخر صفر در مشهد

 مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی از برنامه‌ریزی برای اسکان و پذیرایی از زائران دهه پایانی ماه صفر در مشهد، خبر داد.

به گزارش آستان نیوز، محمدحسین استاد آقا در خصوص اقدامات آستان قدس رضوی در پذیرایی و اسکان زائران در دهه پایانی ماه صفر، گفت: بلافاصله پس از پایان مراسم اربعین حسینی، تمامی امکانات برای پذیرایی از زائران دهه پایانی ماه صفر در مشهد و مسیرهای منتهی به این شهر مقدس، بسیج می‌شوند.
وی افزود: در مشهد توسط آستان قدس رضوی ۵ موکب مرکزی با ظرفیت ۲۰ هزار نفر شب جهت اسکان و پذیرایی از زائران برپا می‌شود که مهم‌ترین آن، زیرگذر میدان شهدا و ورزشگاه بزرگ امام رضا ( ع) است.
مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد: برای زائرانی که با خودرو شخصی به مشهد مشرف می‌شوند باغ اردوگاه خاتون آماده شده و ظرفیت زائر شهر رضوی و زائرسرا هم در اختیار زائران است.
استاد آقا تأکید کرد: زائران برای استفاده از این موکب‌ها در ورودی مشهد می‌توانند ثبت‌نام کرده واز این خدمات، استفاده کنند.
 وی تصریح کرد: طرح میزبانی مشهدی‌ها از زائران در منازل شخصی نیز همانند سال گذشته اجرا خواهد شد. مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی با اشاره به خدمت‌رسانی ۳۰۰ موکب در شهر مشهد به زائران در دهه پایانی ماه صفر سال گذشته، گفت: امسال نیز برنامه ریزی شده تا از موکب‌هایی که در مشهد و مسیرهای ۵ گانه منتهی به این شهر مقدس برپا شده است حمایت شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی